Jump to content

teac vrds-7 skänkes?!

stavrozz

Recommended Posts

Hej

har en Teac VRDS-7 cd-spelare som gått i pension då den inte längre vill läsa alla cd-skivor, har bytt laser i den för inte så läge sedan så det är förmodligen något annat fel.

Köpte denna 1996 för surt förvärvade 9000:- och har därför inte hjärta att låta den gå till elektronikåtervinningens slakthus.

Tänkte att det kanske finns nån DIY:are som vill överta den och fixa till, skänker den till ömsint person som lovar att ta väl hand om den, skickas ej utan hämtas isåfall i Eskilstuna.

:)

Hej

har en Teac VRDS-7 cd-spelare som gått i pension då den inte längre vill läsa alla cd-skivor, har bytt laser i den för inte så läge sedan så det är förmodligen något annat fel.

Köpte denna 1996 för surt förvärvade 9000:- och har därför inte hjärta att låta den gå till elektronikåtervinningens slakthus.

Tänkte att det kanske finns nån DIY:are som vill överta den och fixa till, skänker den till ömsint person som lovar att ta väl hand om den, skickas ej utan hämtas isåfall i Eskilstuna.

:)

Nu får maskinen inom kort en ny och glad ägare... :) Hoppas P-Pan lyckas göra något bra med den.

Borde kunna bli en fin "BILDTRÅD" eller hur P-Pan. ;)

Det ska vi nog kunna ordna framåt hösten.

Bara jag får stöka undan flytten till vårat nya bohag och få tillbaka mitt

utlånade micro objektiv till kameran så...

...Höst tider är ju som bekant Hifi tider ;)

http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...amp;#entry65140

(Jag blir väl inte fälld för olovligt reklaminslag nu va ? :o:D )