Putte Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Hej Nu finns det en gyllene chans att köpa fin-fina grejor. Oracle Delphi skivspelare med Rega RB 250, Lyra Argo i samt Benz Lukaschek. Allt utom skivspelaren är spelat mindre än 20 timmar. Vad jag skall ha istället vet jag inte just nu, det finns många godbitar att välja på - men det drar åt ett visst håll. Priset? ja jag vill inte ha mindre än 20.000 kr.(men ge mig ett bud) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vox Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Jag tycker du skall ändra rubriken till "Vinylspelare säljes" så det tydligt framgår vad du säljer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EuphoniC Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Spelaren, vad är det för Mk? ... I? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Putte Posted May 29, 2008 Author Share Posted May 29, 2008 Ja, jag ändrade till vinylspelare. Det blev fel för jag skulle lägga ut 50 talet vinylskivor också. De kommer. Spelaren är en MarkIII. Hoppas att alla är nöjda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts