Jump to content

Allt en man kan önska sig...

sladd

Recommended Posts

Nja... va' den så bra? Är inte så säker på att Du får bra genomslag på den Sladd. Man får väl hoppas att det blir en liten knatte snarare än en 001:a. Det där med kvinnor i annonser på typiska mansprylar tror jag tillhör det förgågna.

sladd, jag utgår från att du vill driva med den typiska manschauvinistiska annonsstilen och att detta inte är allvarligt menat.

För i sådana fall så är det väl lite halvkul. Annars inte. Verkligen inte.

Du är ju en rättskaffens man och jag vet ju att du har en stark och tydlig åsikt kring objektifieringen av kvinnor.

Så min åsikt är: låt detta stanna vid en "intern grej" . Fast du gör ju som du vill (som alltid :) )

cheers / stargazer, en sån därn mansgris :D

Mmmm, jag har känt Malin i 6-7 år nu. Smal, försynt och lite osynlig sådär.

Rulla fram några år och nu sitter hon på fällen i vardagsrummet. Gravid, i sån där balans som män bara får läsa om, trygg, säker och vacker och jonas bränner en bild och det råkar komma annat livsviktigt i bakgrunden. Alltså allt en man kan önska sig :)

Grattis och vi väntar med spänning på om det blir en flicka, en pojk eller . . .

mvh

Är det bara jag som är trög eller?? Men jag fattar inte "Blir det en 001, månne". Hur går tillverkningen till i Burmester fabriken egentligen?? :blush

Annars så jättefin bild! Och visst är det lite som med hifi, gravida kvinnor har något slags magiskt sken som inte kan förklaras hur gärna man än vill. Bortom allt A/B, blind hit och dit.

Grattis! Medlemskort till småbarnsklubben kommer efter leverans! Motto: Mer än 20 minuters sammanhängande sömn är bara onödig lyx.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...