sladd Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Nja... va' den så bra? Är inte så säker på att Du får bra genomslag på den Sladd. Man får väl hoppas att det blir en liten knatte snarare än en 001:a. Det där med kvinnor i annonser på typiska mansprylar tror jag tillhör det förgågna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Hmm.. Förlåt mig sladd, men det där tycker jag är smaklöst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stargazer Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 sladd, jag utgår från att du vill driva med den typiska manschauvinistiska annonsstilen och att detta inte är allvarligt menat. För i sådana fall så är det väl lite halvkul. Annars inte. Verkligen inte. Du är ju en rättskaffens man och jag vet ju att du har en stark och tydlig åsikt kring objektifieringen av kvinnor. Så min åsikt är: låt detta stanna vid en "intern grej" . Fast du gör ju som du vill (som alltid ) cheers / stargazer, en sån därn mansgris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanoj Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Snygg tjej... . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zalve Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 . . En helskön bild. En stolt Jonas, tror jag minsann.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stargazer Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 AHHHH... jag tror jag börjar haja.... En helskön bild. En stolt Jonas, tror jag minsann.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sladd Posted May 26, 2008 Author Share Posted May 26, 2008 Mmmm, jag har känt Malin i 6-7 år nu. Smal, försynt och lite osynlig sådär. Rulla fram några år och nu sitter hon på fällen i vardagsrummet. Gravid, i sån där balans som män bara får läsa om, trygg, säker och vacker och jonas bränner en bild och det råkar komma annat livsviktigt i bakgrunden. Alltså allt en man kan önska sig Grattis och vi väntar med spänning på om det blir en flicka, en pojk eller . . . mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stargazer Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Sanoj/Jonas: Grattis i förskott... Spännande (Tack Zalve för din post som gjorde att poletten trillade ner i min skalle ) (För en stund trodde jag detta var något annat juh ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Cool bild! Och grattis! :cool: //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absolute Audio Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Är det bara jag som är trög eller?? Men jag fattar inte "Blir det en 001, månne". Hur går tillverkningen till i Burmester fabriken egentligen?? Annars så jättefin bild! Och visst är det lite som med hifi, gravida kvinnor har något slags magiskt sken som inte kan förklaras hur gärna man än vill. Bortom allt A/B, blind hit och dit. Grattis! Medlemskort till småbarnsklubben kommer efter leverans! Motto: Mer än 20 minuters sammanhängande sömn är bara onödig lyx. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Grattis Jonas och välkommen i gänget oavsett om det blir en 001 eller något litet och skrikigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luppen Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 vilken snygg bänk och HI FI... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sladd Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 Kl 13 idag kom det ut en pojk på knappt 4 kg. Grattis Malin och Jonas!!! mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arioch Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Grattis!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asimov66 Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zalve Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Gratulerar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanoj Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Tack alla. Vi är hemma från BB och håller på att anpassa oss till de nya rutinerna. // Jonas . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALA Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas .l Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 (lite sent) Grattis Blev det en 001 också kanske? mvh Andreas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts