Jump to content

Recommended Posts

Posted

001 ska ju vara ruskigt bra, har själv varit sugen på den ;) Har inte hört den utan bara läst om den. Stereophile gav den en lysande recension och nu i senaste Hifi+ fick den också en strålande recension.

Fungerar ju som försteg också vilket är populärt nuförtiden. :cool:

Modellbeteckningen 001 betyder tydligen att designen fastslogs januari 2000 - År och månad kör Burmester med i sina beteckningar på apparaterna enligt Hifi+

Posted

Tackar för den infon, lite kul det där med Modellbeteckningen 001 :) .

Kvalites mässigt, är Burmester som Ferrari, underbara å köra men håller bara i en vecka, eller är det bra kvalitet konstruktionsmässigt oxå? Lite borde man kanske vänta sig av nåt som kostar så mycket men man vet ju aldrig :)

/Amund

Posted

Killen som hade mina Utopior innan mig hade Burmesters största prylar... säkert 10 olika enheter.. hehe.. Vi pratar Pansarvagns hifi!! Fjärren som låg där såg ut som ett arbetsverktyg. Stora bultar på sidorna på den!! :o:mm:

De lär nog hålla!

Posted

He he...

Ska försöka få hem den och testa den i nästa vecka.. Kommer lägligt då jag sitter utan försteg och cd :app:

Tack för hjälpen!

/Amund

Guest Jorma
Posted

Den här spelaren verkar lite klent byggd för att vara en Burmester.

Bara 11 kg. :cool: