Timbre™ Posted May 18, 2004 Posted May 18, 2004 new order läser våra nyheter med extra intresse och kommer således att vara ännu mer uppdaterad i fortsättningen... Välkommen till djungeltelegrafen! :cool: Timbre Quote
K-man Posted May 18, 2004 Posted May 18, 2004 Dax att fixa lite med nick:et då? Gott mos! \\K-man Quote
new order Posted May 18, 2004 Posted May 18, 2004 Tack för förtroendet.Jag ska göra mitt bästa. mvh new order Quote
stargazer Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 Välkommen till moderator-skaran, new order! Förhoppningsvis behövs inte så mycket av din tid för att moderera, men skulle du behöva hjälp/stöd med något så tveka inte att höra av dig. Cheerio / Stargazer Quote
new order Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 Tack allihop! Jag hoppas och tror att detta blir en lugn uppgift. Och som rätt så nybliven rör-fetischist så får man väl också hoppas på en massa coola nyheter som rör RÖR! Mvh New Order Quote
Recommended Posts