Digital Living Posted May 14, 2008 Posted May 14, 2008 Hej alla, Jag vill ställa frågan om det skulle finnas intresse från Er som gillar design och välljud att få se och höra Claravox Dogma högtalarna tillsammans med deras förstärkare och slutsteg? Dessutom få det presenterad av konstruktören Eddie Bianchi själv, har man motor intresse kan man diskutera det med honom också då han varit fd F3 mästare under 70-talet. Om det finns ett starkt intresse så är han beredd att komma till Sverige på ett besök och tar då med sig Dogma och de fina stärkarna han skapat. Se och bedöm själva, smaken är ju olika så det kanske inte är alla som gillar designen som valts till 1 av de 10 snyggaste högtalarna i Världen. Och som vanlig smakar det så kostar det och de görs bara i 99 ex. och kan bli de som spelar upp ljuvlig musik i någons hem för ca 400.000:- sek. Maila mig direkt till info@digitalliving.se eller i ett pm så jag kan se hur stort intresse det kan vara för att få lyssna på dessa. Mvh/Thomas Quote
Kent_n Posted May 23, 2008 Posted May 23, 2008 Se och bedöm själva, smaken är ju olika så det kanske inte är alla som gillar designen som valts till 1 av de 10 snyggaste högtalarna i Världen. Och som vanlig smakar det så kostar det och de görs bara i 99 ex. och kan bli de som spelar upp ljuvlig musik i någons hem för ca 400.000:- sek. Mvh/Thomas Då måste dom låta bra ? För i spannet 400 000 kronor finns ex MBL stora 101 + en drös andra mkt bra märken.. Quote
Recommended Posts