Digital Living Posted May 12, 2008 Posted May 12, 2008 Hej alla Euphonians, Nu har det kommit in lite spännande paket till oss på Digital Living! Ni får gärna gissa vad det kan vara för några pjäser som ligger välpacketerade. Då jag inte är ett fotoproffs och har använt mig av en väldigt uråldrig Sony Cybershot är bilderna inte så värst bra. Så är det dålig belyst och inga reflektorer eller annat heller som skulle göra bilderna lite mer proffsiga. Men jag får hoppas ni tycker det skall duga här i denna tråd för att gissa vad det är för produkt/produkter. Som sagt välpacketerat var det här. Mvh/Thomas Quote
Digital Living Posted May 12, 2008 Author Posted May 12, 2008 Gissar på ett par golvhögtalare. Rätt? Japp det kan jag inte sticka under stolen med att det är. Men vilka golvare kan det då vara som ligger i dessa trålådor? Quote
Digital Living Posted May 12, 2008 Author Posted May 12, 2008 vivid audio 1.5or? Hehe...nä så lätt ska vi inte ha det, men det kunde faktisk ha varit då jag haft dem för demo förut. Quote
Digital Living Posted May 12, 2008 Author Posted May 12, 2008 Verkar inte vara så väst mycket aktivitet, så vi får väl öppna upp kistan och se vad som döljer sig där innanför. Borde kanske underlätta till vilka golvare det kan vara, kanske någon som tom vet modellen. Quote
IcedEarth Posted May 12, 2008 Posted May 12, 2008 Kharma CRM 3.2 kanske? //rillo Edit: eller kanske nån nyare modell av Kharma? Quote
Digital Living Posted May 12, 2008 Author Posted May 12, 2008 Kharma CRM 3.2 kanske? //rillo Edit: eller kanske nån nyare modell av Kharma? Myckte riktigt, det är en av de nyare instegs modellen som heter CE 3.2 med keramisk diskant och SDSS fötter. Quote
Digital Living Posted May 12, 2008 Author Posted May 12, 2008 Nu är vi har avklarat vilka golvare det är följer vi upp med lite fler bilder. Här har vi min son som har sk. operation dagsverket för sin skola och vad passar då inte bättre att vara med och packa upp ett par högtalare. Och ett par andra trevliga högtalare fick flytta på sig för Kharmorna. Och så här blev det då när de kom på plats. Så avlutar vi med lite closeups. Ni är hjärtligt välkomna till oss på Digital Living för lyssning av dessa fina skapelser. Mvh/Thomas Quote
Recommended Posts