calm Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 "The final amp" är nog det grymmaste jag hört i förstärkarväg. Den i kombination med våra horn gjorde att vi satt och hedbangade långt efter vad omdömed tillät Apropå Scad så lyssnade vi på småtimmarna på denna uppställning med ett par hornhögtalare. Lät mycket bra. Calm Quote
Kent_n Posted September 17, 2008 Author Posted September 17, 2008 Opps..glömde..Tack Matias för åkturen från Arken till Gbg central..guld Quote
Engelholm Audio Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Missade dessvärre min tid kl:10:00 hos Engelholm..trist värre Du var saknad, men vi gör ett nytt försök 2010! Quote
Kent_n Posted September 18, 2008 Author Posted September 18, 2008 Du var saknad, men vi gör ett nytt försök 2010! Då åker jag med grabben så att jag kan vara där båda dagarna, tanten offrade Lördagen och följakligen fick jag offra Söndagen, och det blev absolut ingen mässa om man säger.. Quote
Recommended Posts