Jump to content

Arken mässan 12-14 sept

Kent_n

Recommended Posts

Blev milt utryckt besviken på Sthlms mässan som går i mina öron/ögon kräftgång år efter år, blir liksom aldrig bra...

Tanten o undertecknad tänkte åka ner, göra stan och mässa..

Kanske fler som tänkt samma sak ?

Skulle det gå i så fall att samåka ? Finns intresse ? Kanske Euphoniamöte ? eller är jag helt ute o cyklar ?

• Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Blev milt utryckt besviken på Sthlms mässan som går i mina öron/ögon kräftgång år efter år, blir liksom aldrig bra...

Tanten o undertecknad tänkte åka ner, göra stan och mässa..

Kanske fler som tänkt samma sak ?

Skulle det gå i så fall att samåka ? Finns intresse ? Kanske Euphoniamöte ? eller är jag helt ute o cyklar ?

Ingen dum idé! Skall se om man kan locka med the first lady till Götet. Arken alltid trevlig och i bra lokaler.

Calm

Hur hade du tänkt samåkningen där, hyra en minibuss eller nåt, eller samåka i egna bilar?

Jag, P-pan och eliot kommer med all sannolikhet att åka dit, men hur har nog ingen av oss tänkt än.

En träff måste vi ju ordna, hur som helst! :)

Som Timbre nämnde så hade vi en mycket lyckad träff efter en Arkendag, det upplever jag gärna igen!!

...som Matrixen sa....med öppna armar!

:)

Kent, ja att det inte är någon kioskvältare kan säkert bero på att det fortfarande är rätt långt bort...iallafall i min planering... :D

\\K-man

Om det finns mycket mjukvara (=skivor) skulle det vara kul att besöka mässan - men det verkar ju vara mest prylar.

en av nyheterna i år är att mässan är mer öppen för försäljning på plats. Tack vare den stora ombyggnationen har nya ytor och möjligheter skapats. Vi har i år 10 platser för försäljning, ett flertal företag och butiker har greppat läget och kommer med stora lass skivor :) I stora salen kommer flera representanter för hyllor, bänkar, möss, puckar mm att visa och sälja sin prylar. Läge för bra köp alltså!

Jag har också en idé om Euphonia-träff men jag skickar K-man (som ju verkar vara koordinator på den avdelningen) ett PM så får vi se...

mvh

Om det finns mycket mjukvara (=skivor) skulle det vara kul att besöka mässan - men det verkar ju vara mest prylar.

en av nyheterna i år är att mässan är mer öppen för försäljning på plats. Tack vare den stora ombyggnationen har nya ytor och möjligheter skapats. Vi har i år 10 platser för försäljning, ett flertal företag och butiker har greppat läget och kommer med stora lass skivor :) I stora salen kommer flera representanter för hyllor, bänkar, möss, puckar mm att visa och sälja sin prylar. Läge för bra köp alltså!

Jag har också en idé om Euphonia-träff men jag skickar K-man (som ju verkar vara koordinator på den avdelningen) ett PM så får vi se...

mvh

Mycket trevliga nyheter till årets mässa, sladd!

Hur hade du tänkt samåkningen där, hyra en minibuss eller nåt, eller samåka i egna bilar?

Jag, P-pan och eliot kommer med all sannolikhet att åka dit, men hur har nog ingen av oss tänkt än.

En träff måste vi ju ordna, hur som helst! :)

kanske någon som har platts över i bilen, dela bensinkostnaden, tåg försöka med gruppbiljett, kul att mötas

....en liten undersökning....

En Euphoniaträff i samband med Arkenmässan.....fredag eller lördag kväll?

...kan väl nämna att jag har ett par trådar...någon sak är enbart möjlig fredag...och någon lördag...

Spelar det någon roll?

\\K-man

....en liten undersökning....

En Euphoniaträff i samband med Arkenmässan.....fredag eller lördag kväll?

...kan väl nämna att jag har ett par trådar...någon sak är enbart möjlig fredag...och någon lördag...

Spelar det någon roll?

\\K-man

Det borde funka vilket som för min del.

Det finns väll inget som hindrar att det blir arrangemang både fredag och lördag, dag och kväll?

Jag antar att K-man som huvudansvarig ( :black: ) hojtar till, när och om det behövs lokal hjälp... :blush:D

/ptr

Är det inte underbart att se någon sträcka ut en hjälpande hand.

En stor eloge till Plundin :)