Kent_n Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Blev milt utryckt besviken på Sthlms mässan som går i mina öron/ögon kräftgång år efter år, blir liksom aldrig bra... Tanten o undertecknad tänkte åka ner, göra stan och mässa.. Kanske fler som tänkt samma sak ? Skulle det gå i så fall att samåka ? Finns intresse ? Kanske Euphoniamöte ? eller är jag helt ute o cyklar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Blev milt utryckt besviken på Sthlms mässan som går i mina öron/ögon kräftgång år efter år, blir liksom aldrig bra... Tanten o undertecknad tänkte åka ner, göra stan och mässa.. Kanske fler som tänkt samma sak ? Skulle det gå i så fall att samåka ? Finns intresse ? Kanske Euphoniamöte ? eller är jag helt ute o cyklar ? Ingen dum idé! Skall se om man kan locka med the first lady till Götet. Arken alltid trevlig och i bra lokaler. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Vi Goa göbbar tar såklart emot med öppna armar i Götet. Såklart vi skall ha någon form av träff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Vi ser vad som dyker upp och det hela kan ju avrundas med gastronomiska utsvävningar någonstans i storstadens larm... Kommer speciellt ihåg en bokning som K-man fixade och det blev en väldigt trevlig kväll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted May 11, 2008 Author Share Posted May 11, 2008 Det verkar som tråden inte direkt var någon kioskvältare...Men vi hoppas att intresset kanske ökar närmare mässan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Om det finns mycket mjukvara (=skivor) skulle det vara kul att besöka mässan - men det verkar ju vara mest prylar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Hur hade du tänkt samåkningen där, hyra en minibuss eller nåt, eller samåka i egna bilar? Jag, P-pan och eliot kommer med all sannolikhet att åka dit, men hur har nog ingen av oss tänkt än. En träff måste vi ju ordna, hur som helst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Som Timbre nämnde så hade vi en mycket lyckad träff efter en Arkendag, det upplever jag gärna igen!! ...som Matrixen sa....med öppna armar! Kent, ja att det inte är någon kioskvältare kan säkert bero på att det fortfarande är rätt långt bort...iallafall i min planering... \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Jag ska dit i alla fall, det får man inte missa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sladd Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Om det finns mycket mjukvara (=skivor) skulle det vara kul att besöka mässan - men det verkar ju vara mest prylar. en av nyheterna i år är att mässan är mer öppen för försäljning på plats. Tack vare den stora ombyggnationen har nya ytor och möjligheter skapats. Vi har i år 10 platser för försäljning, ett flertal företag och butiker har greppat läget och kommer med stora lass skivor I stora salen kommer flera representanter för hyllor, bänkar, möss, puckar mm att visa och sälja sin prylar. Läge för bra köp alltså! Jag har också en idé om Euphonia-träff men jag skickar K-man (som ju verkar vara koordinator på den avdelningen) ett PM så får vi se... mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Bra jobbat sladd! Mer skivor låter mumsigt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Om det finns mycket mjukvara (=skivor) skulle det vara kul att besöka mässan - men det verkar ju vara mest prylar. en av nyheterna i år är att mässan är mer öppen för försäljning på plats. Tack vare den stora ombyggnationen har nya ytor och möjligheter skapats. Vi har i år 10 platser för försäljning, ett flertal företag och butiker har greppat läget och kommer med stora lass skivor I stora salen kommer flera representanter för hyllor, bänkar, möss, puckar mm att visa och sälja sin prylar. Läge för bra köp alltså! Jag har också en idé om Euphonia-träff men jag skickar K-man (som ju verkar vara koordinator på den avdelningen) ett PM så får vi se... mvh Mycket trevliga nyheter till årets mässa, sladd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLINIUS Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Mycket trevliga nyheter till årets mässa, sladd! Håller med! man blir alltid kösugen när man e på hifi-mässa tyvärr! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sladd Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Matrixen: Tack Peo: Tack också, även för Pick up:en mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted May 13, 2008 Author Share Posted May 13, 2008 Hur hade du tänkt samåkningen där, hyra en minibuss eller nåt, eller samåka i egna bilar? Jag, P-pan och eliot kommer med all sannolikhet att åka dit, men hur har nog ingen av oss tänkt än. En träff måste vi ju ordna, hur som helst! kanske någon som har platts över i bilen, dela bensinkostnaden, tåg försöka med gruppbiljett, kul att mötas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Ahh...så blev man koordinator med... ...det får jag försöka axla med den äran då! ...så få rvi se vart det bär! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Euphonia träff i samband med mässan tycker jag vore kul. /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 ....en liten undersökning.... En Euphoniaträff i samband med Arkenmässan.....fredag eller lördag kväll? ...kan väl nämna att jag har ett par trådar...någon sak är enbart möjlig fredag...och någon lördag... Spelar det någon roll? \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 ....en liten undersökning.... En Euphoniaträff i samband med Arkenmässan.....fredag eller lördag kväll? ...kan väl nämna att jag har ett par trådar...någon sak är enbart möjlig fredag...och någon lördag... Spelar det någon roll? \\K-man Det borde funka vilket som för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Kommer man från Stockholm så torde det vara svårt att komma till fredag kväll - om man inte tar ledigt från jobbet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Jag kommer att vara där både fredag och lördag men skulle föredra fredag. Jag är emellertid flexibel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 För mig funkar lördag bättre mht resan från Stockholm. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 På grund av jobb o tant så blir Lördag bäst för undertecknad.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Det finns väll inget som hindrar att det blir arrangemang både fredag och lördag, dag och kväll? Jag antar att K-man som huvudansvarig ( ) hojtar till, när och om det behövs lokal hjälp... /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Det finns väll inget som hindrar att det blir arrangemang både fredag och lördag, dag och kväll? Jag antar att K-man som huvudansvarig ( ) hojtar till, när och om det behövs lokal hjälp... /ptr Är det inte underbart att se någon sträcka ut en hjälpande hand. En stor eloge till Plundin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Håller helt med P-pan! Perfekt Plundin! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Jag är också såklart tillgänglig för grovjobb eller funderingar vid behov. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Jag är också såklart tillgänglig för grovjobb eller funderingar vid behov. Gött Matrixen, då är vi tre som kan hjälpas åt! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Gött Matrixen, då är vi tre som kan hjälpas åt! \\K-man Vi blir fyra och säkert några till. K-man, jag föreslår att du blir ansvarig för restaurangdelen och så kan vi tillsammans planera hifiupplägget. //Timbre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Vi blir fyra och säkert några till. K-man, jag föreslår att du blir ansvarig för restaurangdelen och så kan vi tillsammans planera hifiupplägget. //Timbre ....då släpper jag samordningspinnen där... \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts