jon Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 QRS grymma stativhögtalare Callisto säljes! stora stativare på 17 kg/ styck! I absolut nyskick och bland det bästa jag har hört i prisklassen. Mina är i ljus körsbär! De är högupplösta och spelar både stort och luftigt. Ingen sub behövs här. Stort frekvensomfång och hög finnish. Absolut nyskick och mindre än 2 år i ålder. Finns i Stockholm och jag har orginalkartongerna kvar. Nypriset är ca 15.000 sek. PRIS VID SMIDIG AFFÄR: 7 0 0 0 kr POK! finns i sthlm 0737 703 059 Quote
jon Posted May 13, 2008 Author Posted May 13, 2008 QRS grymma stativhögtalare Callisto säljes! stora stativare på 17 kg/ styck! I absolut nyskick och bland det bästa jag har hört i prisklassen. Mina är i ljus körsbär! De är högupplösta och spelar både stort och luftigt. Ingen sub behövs här. Stort frekvensomfång och hög finnish. Absolut nyskick och mindre än 2 år i ålder. Finns i Stockholm och jag har orginalkartongerna kvar. Nypriset är ca 15.000 sek. PRIS VID SMIDIG AFFÄR: 6 0 0 0 kr POK! finns i sthlm 0737 703 059 Quote
Recommended Posts