Jump to content

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

PASS: Kul med fler som hittar hörlursvägen!! :D Marbrink har ett forum som enbart har med lurar att göra.. kolla med honom för länk om du inte känner till den redan.. :)

Timbre: Hoppla vilken bjässe.... Omega II lurarna väger ju en del... men de där ser ju ut som någon sorts krigshjälm! :clown:

Posted

Jodå, jag känner till Marbrinks forum (tänker lägga in en recension där när jag lyssnat in mig tillräkligt på de nya grejorna) - men tack för tipset!

Timbre: Jeeesus vilka kakburkar! Skulle vara roligt med en bild på hur den pjäsen ser ut på plats runt öronen på lämplig "testperson" :cool:

Posted

Strömmen måste vara sagolik ikväll... aldrig hört något liknande!! Spelar som tusan här hemma nu... :app:

Måste skaffa mig feta strömkablar och strömrening NU!!

Posted

När det gäller Orpheus så är den inbyggda DACen dess svaga ;) punkt, i alla fall enligt testen i Stereophile för några år sedan. Har lyssnat på dem ett par gånger med olika drivenheter och tycker nog att det låtit bra. Om ni lyckas övertala Anders på Hifi-Stället kanske ni kan lyssna på hans. De står annars bara i ett skåp, helt nya och knappt provspelade. Otroligt vilka grejer som gömmer sig i hans affär egentligen.

Posted

De står med andra ord kvar på sin plats på Hifistället....lite synd är det allt att sådana rariteter inte "får leva", utan bara ligga i törnrosasömn i en skylt.

\\K-man

• 3 weeks later...