Jump to content

Recommended Posts

Posted

Administrationsgruppen har slutligen tagit form och det känns väldigt bra att samtidigt med Peo även kunna hälsa calle_jr välkommen som Admin på forumet. Denna syssla har tack vare medlemmarna aldrig varit tidskrävande eller betungande så förutsättningarna att bolla tankar och idéer inför framtiden är goda.

Välkommen Calle!

Timbre

Posted
Administrationsgruppen har slutligen tagit form och det känns väldigt bra att samtidigt med Peo även kunna hälsa calle jr välkommen som Admin på forumet. Denna syssla har tack vare medlemmarna aldrig varit tidskrävande eller betungande så förutsättningarna att bolla tankar och idéer inför framtiden är goda.

Välkommen Calle!

Timbre

Jättetrevligt Calle. Jag känner dig enbart från vad jag sett och läst på forumet. Vad jag kan säga är att Timbre tycks ha ett osedvanligt gott omdöme... :)

Posted
Jättetrevligt Calle. Jag känner dig enbart från vad jag sett och läst på forumet. Vad jag kan säga är att Timbre tycks ha ett osedvanligt gott omdöme... :)

Instämmer till fullo! :)

En lämplig geografisk spridning dessutom!

Calm

Posted
En lämplig geografisk spridning dessutom!

En slumpartad bonuseffekt men onekligen har vi nu administrativ representation i alla väderstreck.

Den lokala prägeln :D riskerar inte längre att ta över.

Guest asimov66
Posted

vad många admins det har tillkommit på senare tid.

Vad skall dessa admins göra om jag får fråga?

Admins är inte samma som moderator dvs kommer admins att fixa rena forumbuggar och sådant eller kommer de redigera inlägg med? :blush

Oavsett vad tycker jag att Euphonia kunde inte ha valt bättre personer än de som ni valt. Så grabbar radera allt som har med cd att göra era vinyldiggare :D

Posted

Euphonia gratuleras för detta fina tillskott i Admin-gruppen... Calle_jr är otroligt engagerad, nyfiken och generös... Hans foton är ju välkända, men det mest suveräna är den goda mat har brukar överraska med på lyssnarträffar av olika slag i hemmet...

/ :) Ulf

Posted
Vad skall dessa admins göra om jag får fråga?

En mycket bra fråga... :D Det handlar främst om att tillsammans skapa en profil, rent forumstekniska aktiviteter, medlemsregistrering samt eventuellt moderativa ingrepp i absoluta nödfall när ingen moderator eller annan admin är inloggad. Det sista är mest en säkerhetsventil för känslans skull... :cool: :)

Guest justaudiomagic
Posted

Jag har haft äran att träffa både Timbre och Calle, båda riktigt trevliga prickar.. :)

Posted
Administrationsgruppen har slutligen tagit form och det känns väldigt bra att samtidigt med Peo även kunna hälsa calle jr välkommen som Admin på forumet. Denna syssla har tack vare medlemmarna aldrig varit tidskrävande eller betungande så förutsättningarna att bolla tankar och idéer inför framtiden är goda.

Välkommen Calle!

Timbre

Det blir super!

Calle är en lugn, tänkande och trevlig kull! :)