Akkelis Audio Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Lasse på Transient Design har haft en hektisk vecka. I onsdags gifte han sig med sin Elin och igår, fredag, fick han och Elin en välmående dotter. Vill utbringa ett stort GRATTIS!!!!!! Stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zood Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Jätte Grattis! Det är nu det roliga börjar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 ...också ett stort G R A T T I S från mig //Eliot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Grattis Lasse! /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absolute Audio Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Välkommen till småbarns klubben Lasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Juppz...stort Grattis! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anors Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 grattis mannen =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Grattis Lasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Rätt årstid också... Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Grattis o välkommen in i klubben.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulfsan Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Ja Grattis... ...både till bröllopet och den rekordkorta graviditeten (2 dagar ) ! / Ulf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Stora händelser i livet.... grattis Lasse /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Oj, TACK! Kom hem i går kväll men har inte sovit mycket de senaste dygnen... Fast lycklig och trött på en gång! Det värmer att se alla lyckönskningar. Beklagar om leveranser blir lite sena närmaste dagarna men jag ska försöka få iväg det mesta denna veckan ändå, hoppas jag. Vi ska tillbaka idag en kortis till BB och göra hörselkontroll. Någon som vet om detta kan vara skadligt för hörseln? STORA KRAMAR! Mvh Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greensleeves Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 ... Vi ska tillbaka idag en kortis till BB och göra hörselkontroll. Någon som vet om detta kan vara skadligt för hörseln? Nja, inte med rätt utrustning... Du kanske skulle se till att de använder viss typ av elektronik, viss typ av högtalare, och viss typ av musik... Vad gäller musiken, föreslår jag någon en inspelning med Beppe Wolgers Godnattstunden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Detta känns kanske lite off-topic för ett hifi forum... Men för de som kanske är intresserade av att faktiskt kunna få se vår lilla dotter finns nu en liten sida med henne: http://www.transientdesign.se/Magen/Miranda.htm Den ytterst skäggige mannen är min rock´n roll- snickare! www.joasnickeri.com Ian bygger mest PA men även hifi-lådor för den intresserade. Mvh Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts