Jump to content

Grattis Transient Lasse

Recommended Posts

Oj, TACK! Kom hem i går kväll men har inte sovit mycket de senaste dygnen... Fast lycklig och trött på en gång! Det värmer att se alla lyckönskningar. :)

Beklagar om leveranser blir lite sena närmaste dagarna men jag ska försöka få iväg det mesta denna veckan ändå, hoppas jag.

Vi ska tillbaka idag en kortis till BB och göra hörselkontroll. Någon som vet om detta kan vara skadligt för hörseln?

STORA KRAMAR!

Mvh Lasse

... Vi ska tillbaka idag en kortis till BB och göra hörselkontroll. Någon som vet om detta kan vara skadligt för hörseln?

Nja, inte med rätt utrustning... Du kanske skulle se till att de använder viss typ av elektronik, viss typ av högtalare, och viss typ av musik... Vad gäller musiken, föreslår jag någon en inspelning med Beppe Wolgers Godnattstunden...

Detta känns kanske lite off-topic för ett hifi forum... Men för de som kanske är intresserade av att faktiskt kunna få se vår lilla dotter finns nu en liten sida med henne: http://www.transientdesign.se/Magen/Miranda.htm

Den ytterst skäggige mannen är min rock´n roll- snickare! www.joasnickeri.com

Ian bygger mest PA men även hifi-lådor för den intresserade.

Mvh Lasse

Miranda6.jpg