Jump to content

Recommended Posts

Posted

En teknikchef har plötsligt blivit två :) och vi önskar Peo välkommen som Admin på Euphonia! Det känns tryggt och säkert att verksamheten övervakas av två personer som begriper sig på det här med datorer... :cool:

Välkommen Peo!

Timbre

Posted

Welcome onboard Peo! :)

"Interests

Musik, gamla datorer och spel, filosofi, natur, whisky, vin, mat, kvinnor. Inte nödvändigtvis i den ordningen, dock. ;)"

Youve got all bases covered.. Nice!! :)

/Bickie

Posted
Youve got all bases covered.. Nice!! :)

Yep, det gäller att se till helheten. ;)

Guest asimov66
Posted

hehe här är man borta ett dygn och vad händer :D

Posted

Hehe, tack för alla vänliga ord. Förhoppningsvis kommer det inte behövas så mycket jobb - vi siktar på att saker o ting flyter på.. :)

EA: hehe, rätt, men Java är det bara IT-konsulter som håller på med, inte riktiga män. :D

Matrixen: haha, den satt! ;)

Posted
Hehe, tack för alla vänliga ord. Förhoppningsvis kommer det inte behövas så mycket jobb - vi siktar på att saker o ting flyter på.. :)

EA: hehe, rätt, men Java är det bara IT-konsulter som håller på med, inte riktiga män. :D

Harkel... :blush läser en javakurs as we speak/write... :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...