Timbre™ Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 En teknikchef har plötsligt blivit två och vi önskar Peo välkommen som Admin på Euphonia! Det känns tryggt och säkert att verksamheten övervakas av två personer som begriper sig på det här med datorer... :cool: Välkommen Peo! Timbre Quote
Absolute Audio Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Grattis Peo! Känns skönt att ha Sthlm representerat i Euphonia-staben Quote
Bickie Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Welcome onboard Peo! "Interests Musik, gamla datorer och spel, filosofi, natur, whisky, vin, mat, kvinnor. Inte nödvändigtvis i den ordningen, dock. " Youve got all bases covered.. Nice!! /Bickie Quote
Guest Peo Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Youve got all bases covered.. Nice!! Yep, det gäller att se till helheten. Quote
Engelholm Audio Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 Åh så bra! Käns som att Peo talar flytande SQL, är buzzword complient och tycker om att implementera java beans på sin fritid - ett bra val med andra ord! Quote
Matrixen Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 ...kanske att administrationens MBL-förhandlingar blir lite mer ansträngda nu Quote
stargazer Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 ...kanske att administrationens MBL-förhandlingar blir lite mer ansträngda nu *ROTFL* Quote
New Order Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 Trevligt!Välkommen! MBL-förhandlingar... Klockrent! Quote
Guest asimov66 Posted April 26, 2008 Posted April 26, 2008 hehe här är man borta ett dygn och vad händer Quote
Guest Peo Posted April 27, 2008 Posted April 27, 2008 Hehe, tack för alla vänliga ord. Förhoppningsvis kommer det inte behövas så mycket jobb - vi siktar på att saker o ting flyter på.. EA: hehe, rätt, men Java är det bara IT-konsulter som håller på med, inte riktiga män. Matrixen: haha, den satt! Quote
Engelholm Audio Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 Hehe, tack för alla vänliga ord. Förhoppningsvis kommer det inte behövas så mycket jobb - vi siktar på att saker o ting flyter på.. EA: hehe, rätt, men Java är det bara IT-konsulter som håller på med, inte riktiga män. Harkel... läser en javakurs as we speak/write... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.