IHS Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 Har inte använt den på ett tag och bytt till nya batterier. Vid kontrollvägning väger 5 g:s vikten 3 g Tyvärr har jag inte kvar manualen, men vågen måste väl gå att kalibrera på något sätt..... Quote
Guest Audio Concept Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 Hej, ring oss i morgon så berättar vi hur du gör.... :-) mvh, Audio Concept Quote
IHS Posted April 11, 2008 Author Posted April 11, 2008 Bengt på Vinylbutiken var vänlig nog att skicka upp en manual, så jag lyckades kalibrera den. Men, men......nu reagerar den inte alls när jag sätter ned PU på den lilla, lilla pricken Man ska väl bara sätta den på ON, ner med PU:et och värdena visar sig på displayen, eller.......Tur jag har min gamla hederliga Shurevåg. Quote
Timbre™ Posted April 12, 2008 Posted April 12, 2008 Tur jag har min gamla hederliga Shurevåg. En sån har jag också men den ligger nerpackad i bortglömd kartong någonstans i källarn och den skall fram... :angry: Quote
Recommended Posts