OJCO Ljud & Bild Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Mellan tummen och pekfingret är lokalytan 120kvm (OJCO får precisera). Vi har ca 400 kvm som är uppdelat på IT och Ljud & Bild. Ljud och Bild har större delen av ytorna. Mer än hälften. Måste även passa på att ge en eloge till Calle och Eliot för deras fina bilder Quote
calle_jr Posted April 8, 2008 Author Posted April 8, 2008 Oj, antingen såg jag inte alla rum, eller så missbedömde jag storleken. Gott om plats hursomhelst. I ett av rummen var ett system med stativare från Acoustic Energy uppställt. Jag tror att denna modell heter AE1. Elektroniken är från Marantz och Musical Fidelity. Det var det sista rummet och de sista bilderna för denna gång. Stort tack till OJCO för ett seriöst mottagande och trevligt bemötande. http://www.ojco.se Quote
Tobias Lindell Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Trevliga byggen dom där Magico. Finns dom kvar för lyssning? Behöver man pass till Helsingborg? Quote
calle_jr Posted November 1, 2008 Author Posted November 1, 2008 Det är nog enklare. Skicka ett mejl till David: david@ojco.se He fix, you look Quote
Recommended Posts