mikael2 Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Fanns det inte en tråd om högtalarna någonstans? Quote
plundin™ Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Fanns det inte en tråd om högtalarna någonstans? Jag tror minnsan att den revs på uppdrag av uppläggaren (Lasse eller Anders Stefan?), för att den innehöll för mycket företagshemligheter(?)... /ptr Quote
mikael2 Posted April 3, 2008 Author Posted April 3, 2008 Jag tror minnsan att den revs på uppdrag av uppläggaren (Lasse eller Anders?), för att den innehöll för mycket företagshemligheter(?)... /ptr Jaha det var så det gick till. Jag var säker på att jag sett en massa info om dom här på forumet och trodde nästan att sökfunktionen gått sönder Quote
Transient Design Posted April 9, 2008 Posted April 9, 2008 Hej mikael2 Jodå, det var som plundin nedan säger. Jag fick ett mycket upprört samtal från AMR då de upptäckte att jag lagt upp hela deras white-paper om LS-77. Lite tung läsning för vissa men jag tyckte det var mycket informatift för den teknik-intresserade. Dock så visade det sig att infon inte var klart och godkänd för publicering vilket gjorde att de ville att jag skulle ta bort den omgående vilket jag därför bad Timbre att göra. Jag hoppas att infon snart ska bli slutjusterad och godkänd så att jag kan lägga upp en rättad variant av den på forumet igen. Fast om du hade några frågor eller så på LS-77 så svarar jag gärna på dem här? De är just nu inlämnade på test hos svensk tidning vilket jag hoppas att alla kommer att kunna läsa framåt sommaren till. Mvh Lasse Quote
Recommended Posts