hedjohan Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Kamrater Jag har ett Perception Audio Fatang, svenskt slutsteg med viss koppling till Bladelius, som jag kom över som av en händelse för några år sedan. Det fungerar finfint i ca 5 minuter sedan kommer det yttest påtagligt brummande och effekten verkar som försvinna. Nu är jag ingen tekniker så hoppas att ni kanske kunde svara på vad som kan tänkas vara felet. Om jag varit otydlig så hoppas jag att ni kan ställa frågor som gör att jag kan vara tydlig. Tack på förhand. /Hedjohan Quote
DIYamps Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Låter som att något blir överhettat, funkar det igen om du stänger av å sätter på igen eller måste det stå avstängt en stund ? Kan va nån trissa som överhettar eller nån konding. Nu är inte jag heller så teknisk men öppna steget och kolla om något ser ut att ha blivit varmt. Quote
Jonas Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Hör med Morello på faktiskt.se, han har lagat ett sånt steg förrut (Robin Fischers) har jag för mej... Quote
Recommended Posts