Jump to content

Vinyl

Putte

Recommended Posts

Small Faces Nut Gone Flake säljes. Sivan är i ett utmärkt skick. Fodralet är ju känsligt men detta ex är mer än bra.

Jag har flera förfrågningar men jag ville lägga ut den på mitt "hemmaforum"

Med bästa hälsningar

Putte

mono-utgåvan (imlp 012) ligger i mint på cirka 1500:- och stereo-utgåvan (imps 012) på cirka hälften båda dessa skall ha LILA-färgad inneretikett och är då orginalet. Andrautgåvan som också kom 1968 i england har exakt samma nummer enda skillnaden är inneretiketten som i detta fall är ROSA. Värdet isf faller till cirka 1200:- för mono/700 för stetreoutgåvan i båda fallen gäller priset mint dvs nyskick eller i princip ocirkulerad. Tredjeutgåvan kom 75 och heter! NEMS iml 1001 och har vit inneretikett nu är vi nere i ett par hundringar fortfarande då i mint. 77 kom den igen fast med vanligt omslag! Likaså 78. 97 kom den åter med orginalomslag! Vi har alltså att göra med en mycket populär Lp. Är du ute efter mesta möjliga inkomst på din skiva skall du nog slänga ut den på e-bay/tradera. Ursäkta för att jag ger info du/ni inte bett om! :)