Guest Peo Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 När jag satt här och letade efter lite fina gamla Krellbilder på nätet så sprang jag på en minst sagt mäktig anläggning.. Måste ju dela med mig! En liten "teaser": Många fler bilder finns här! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikael2 Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Slutstegen är verkligen mäktiga. Monoblocken i mitten ser ju fjuttiga ut fast det är 750mcx :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 MRA monoblocken väger in på 310kg/st Känns skönt att slippa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asimov66 Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 jisses vad den bilden segar känns som ett 14.4 modem här... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Jag har aldrig sett Master reference i verkligheten men man fattar ju nu att de måste vara enorma... Finns ett par till salu i Tyskland nu för övrigt om det finns nån som är sugen, dock inget pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Då får de allt kicka igång Barsebäck igen. Inte skönt att tappa dem på tån. edit: måste lägga till en så'n här (så att man inte blir missförstådd ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts