B.M.F Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Funderar på att köpa mig en billigare (ca 4.000) rörförstärkare. Har fått nys på en Edison 60 som är genomgången för det priset som jag nämde tidigare. Finns det något alternativ i denna prisklass som är bättre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luppen Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Funderar på att köpa mig en billigare (ca 4.000) rörförstärkare. Har fått nys på en Edison 60 som är genomgången för det priset som jag nämde tidigare. Finns det något alternativ i denna prisklass som är bättre? sådan är jag med nyfiken på, Akkelis audio hade en billig förut förca:4000kr, undrar om de hade kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Det finns ett alternativ för 5000:- som heter Dynavox vr70. Jag känner inte till Edison 60, så jag vet inte vilken som är bäst. Sen finns det Dared om man går upp en tusenlapp till. Vad ska du ha för högtalare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vovven Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Intresserad av rörförstärkare? Kolla med Mirre på Veteran HiFi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts