Akkelis Audio Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akkelis Audio Posted March 26, 2008 Author Share Posted March 26, 2008 Nu finns listan med produkterna som kommer att reas ute på nätet. Realistan Som synes finns än bara ordinarie priser men detta är vad ni kommer att kunna fynda. Reapriserna läggs ut på fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Jag räknar iskallt med att det kommer att vara en lång kö framför Akkelis Audio på lördag morgon Kommer vi att klara detta på egen hand eller behöver vi hyra extra vakter och kravall-staket? Jag såg just listan med reapriserna och jag lovar att dessa priser inte kommer att komma tillbaka i första laget! Så skynda nu er och börja tälta redan idag... Mvh Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Länken till realistan verkar inte funka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vox Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Länken funkar för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Aha, nu ser jag. Man får klicka på en länk till för att komma dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akkelis Audio Posted March 28, 2008 Author Share Posted March 28, 2008 Nu finns listan utlagd med lördagens priser. Kolla vad ni vill fynda, stäm av mot lönekontot och häng på låset imorgon. http://www.akkelisaudio.com/realista.htm Välkomna. Stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akkelis Audio Posted March 28, 2008 Author Share Posted March 28, 2008 12 timmar kvar tills dörrarna öppnas och köerna ringlar redan långa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Hehee.....verkar bli välbesökt... ...du verkar ha charmat ett annorlunda klientel... \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iroise Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Hehee.....verkar bli välbesökt... ...du verkar ha charmat ett annorlunda klientel... \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helios Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Det röda tegelhuset nere till höger är Borgmästerhuset i staden, byggd av överblivit tegel från ett närbeläget kyrkbygge. Och staden är........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts