Göran J Posted February 24, 2008 Posted February 24, 2008 undrar jag bara! Jag var inne på Hifi Consult sida på nätet. Där är det en räknare som räknar ner. Men jag är antagligen för dålig i matte för att reda ut när det blir av. Jag fick det till att det börjar onsdagen den 8 okt i år! Stämmer det? Hur många dagar är det? Om detta skrev jag ett mail till Sladd och hans kollegor för att få en klarhet i den 10 feb. Men jag har fortfarande inte fått något svar! Quote
sladd Posted February 24, 2008 Posted February 24, 2008 Hej Göran! Du måste ha fastnat i skräpfiltret (men jag hittar dig innan jag tömmer det) Arken 2008 är fredag 12 - söndag 14 september. I ett helt nyrenoverat Arken! mvh Quote
Göran J Posted February 24, 2008 Author Posted February 24, 2008 Tack för svaret! Om inte vi ses innan, så ses vi där! Göran Quote
Engelholm Audio Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 Det skall bli en väldigt spännande mässa och planerna står redan "höga"... Quote
Kent_n Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 Sthlms mässan var i mina ögon sisådär, svårt med lokaler. Skulle vilja ha ett Arken här ochså.. Den verkar vara bra.. Långt att åka bara... Quote
Recommended Posts