K-man Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 Rean ger öppningar att våga chansa lite bland skivorna...fast såklart inte utan att läsa lite om artisten på nätet först. Jag fann Sofia Talvik för 39pix...och efter att ha hört lite på nätet, bla på hennes sida: http://www.sofiatalvik.com/?page_id=30 Så plockade jag med denna skiva: Var det då lyckat eller? Ja, det måste jag säga! Detta var riktigt trevligt! Lugnt och fint, men bra känsla. Gillar man sing/songwriter med känsla och finess så känns det som ett mycket säkert kort...och dessutom bjuder den på ljudkvalitet. Vidare kan man ju smaka bla på hemsidan ovan. Det kommer iallafall beställas mer skivor av Sofia till det K-man:ska hemmet! ...det måste vara fler än jag som gillar detta! ...och själklart kommer hon från den Svenska Västkusten... (Mattias, detta är ett säkert kort för dig....) \\K-man Quote
TCM Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 Sofia är en modern artist, som har varit mycket aktiv på nätet. Sofia, jag köper väl din skiva då Quote
Recommended Posts