Transient Design Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Jag satt och kollade på Audio Techincas hemsida i Japan och upptäckte att de tillverkar en hel radda med kul tillbehöver till vinylmediet och dessutom fortfarande ett flertal intressanta pickuper. Jag vet att MI7 är importör för dem men finns det några butiker som säljer detta anrika märke i Sverige? Fredik Barnö på MI7 verkar ta illa upp över frågan och vill inte svara mig... Fast jag anser att frågan är motiverad eftersom de inte har några butiker som säljer hifi på sin hemsida under ÅF och dessutom inte har med några hifi-produkter alls på sin hemsida. De har en enda pickup på hemsidan och det är en DJ-puppa. http://www.audio-technica.co.jp/search/h.html Mvh Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pick-me-up Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Jag håller med dig Lasse. Ett märke som nästan alltid har varit mycket ansedd och de har nästan inga återförsäljare i landet. Jag tycker det är skamligt, om jag ska vara helt ärlig. Hoppas att de killar/ÅF som är med här på forumet snappar upp det märket och ser till att försäljningen börjar fungera som den ska. Är helt säker på att intresset för deras utbud är stort bland hififolket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse S Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Veteran Hi-Fi säljer Audio Technica, bara den billigaste tror jag (AT 95?) men de kan säkert beställa hem även andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts