Jump to content

Recommended Posts

Posted

De var rätt fräcka faktiskt speciellt titanic och batgrottan.

Bara för att jag har så uselt tålamod med särskrivningar i just rubriker så måste jag även påpeka att det heter hemmabiorum.

Posted

För liten bostad för att få platts med något rum, för mkt svensk antagligen, men jag skulle inte vilja ha något av dessa rum, i mina ögon ganska hemska. Däremot skulle jag gärna plocka lite utrustning från dom...

Posted

Ni har alla svarat fel! Tänk er känslan att i den egypteninspirerade hemmabion kolla på den i dagarna release-aktuella "Live After Death" med Iron Maiden, på vilken hela scenbygget går i egyptentema. DET vore nått det!

Posted

Varför har alla så små dukar?!

Otroligt smaklöst det mesta också måste jag säga. Om jag måste välja får det bli batgrottan iaf :)

Personligen tycker jag att det inte ska vara något som kan distrahera blicken i rummet, rymdskeppet eller grottan kan man väl bygga utanför biorummet...

Har man dessa pengar så har man nog råd med ett rum till!

Posted

Tycer att Titanic rummet va det som tilltalade mig mest. Batcave och Indi rummet va coolt men igen som jag själv skulle vilja ha. Men f#n vilket jobb det har lagt ner...