Kent_n Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Här sprang jag som ung vacker spoling och sucktade efter sanusi förstärkare. Numera veteran HiFi, titta http://www.lunengshifi.se/index.htm och njut av g:la fin HiFi Quote
vovven Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Här sprang jag som ung vacker spoling och sucktade efter sanusi förstärkare. Numera veteran HiFi, titta http://www.lunengshifi.se/index.htm och njut av g:la fin HiFi Veteran HiFi????? Mirre på Veteran HiFi håller väl till på Karlbergsvägen eller har han flyttat? Under alla omständigheter en underbar affär och en trevlig individ. Veteran HiFi Hälsningar Quote
Kent_n Posted January 23, 2008 Author Posted January 23, 2008 Veteran HiFi????? Mirre på Veteran HiFi håller väl till på Karlbergsvägen eller har han flyttat? Under alla omständigheter en underbar affär och en trevlig individ. Veteran HiFi Hälsningar Butiken heter Lunengs HiFi och säljer veteran hiFi utrusning. Kanske dåligt ordval, med veteran används i väldigt många sammanhang där det är äldre produkter såsom bilar, flygplan och i det här fallet äldre hifi utrustning. Vill understryka att butiken Veteran HiFi ligger på karlbergsvägen. Tittar man på hemsidan för Lunengs så klargår det tydligt namnet Luneng samt att adressen ligger i Sundbyberg Quote
Bebop Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 Här sprang jag som ung vacker spoling och sucktade efter sanusi förstärkare. Verkar vara en fantastisk butik. Borde K-märkas. Många HiFi-minnen kommer fram till ytan. Quote
adi6606 Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 Verkar vara en fantastisk butik. Borde K-märkas. Många HiFi-minnen kommer fram till ytan. Inte barnvänligt direkt. Halva butiken är det egentligen en videoaffäer med grov porr som specialité. För ett par år sedan skulle jag köpa en tandad rem till pitch justeringen för en Dual och barnen fick vänta i bilen. Quote
Kent_n Posted January 25, 2008 Author Posted January 25, 2008 Jo det stämmde förut, jag frågade var som var i andra halvan, svar filmer, dock vad jag kunnde se videofilmer alltså kassetband, som i dagsläget måste vara helt ute, verkar som den delen är nedlagd... Quote
Recommended Posts