Tux Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 Kära hifivänner. Det är nu ett drygt år sedan vi hade en riktig Carlssonsamling i Trollhättan senast och nu känner både jag och Stefan att det är dags igen. Lördagen den 22:a maj samlas vi åter igen för att avnjuta Stig Carlssons skapelser och umgås. De rent konkreta planerna på hur träffen skall hållas är ännu inte spikade utan kommer att justeras och finputsas beroende på hur många som kommer och hur mycket högtalare/elektronik som kommer med. Jag och Stefan har även pratat om att denna träffen borde innefatta middag senare på kvällen. Anmälningar och förfrågningar tas emot på pontus@hugo.net. Anmäl gärna om du har någon spännande Carlssonhögtalare eller trevlig elektronik att ta med dig. Även middagsintresse anmäls i mailet. Hoppas att just DU kommer till träffen! Med vänliga Carlssonhälsningar Pontus och Stefan (Tux & AVR7000) Denna inbjudan finns postad som orginal på carlssonplanets forum. Quote
Timbre™ Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 Det där låter ju väldigt trevligt! Får se om jag kan lura med mig någon... Quote
K-man Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 Låter som Timbre skrev trevligt. Efter genomgången av OA-2212, så blir man ju lite nyfiken på hur Carlsson:s alster avnjuts i de "inre kretsarna" idag! ...22 maj...hmmm... \\K-man Quote
Timbre™ Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 Det här är ju ett tillfälle K-man! Vi tar det internt... :cool: Quote
Lasse Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 Får se om jag kan lura med mig någon... Mig får du lura vilken dag som helst :clown: Quote
Timbre™ Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 Två klara. Vi väntar lite och ser om K-man hänger på... Quote
Tux Posted April 27, 2004 Author Posted April 27, 2004 Låter ju underbart att vi får lite besök från den stora staden i söder. Carlssonhögtalare har vi ganska gott om här uppe, däremot känns det lite tunnare när det gäller elektronik, kablar och tweaks. Om någon av er som tänker komma har något roligt att ta med så är det hjärtligt välkommet. Vi ses den 22:a. Mvh Pontus Quote
K-man Posted April 28, 2004 Posted April 28, 2004 Kollade tråden på Carlssonplanet, och ser att en deltagare flaggar om att det kan dyka upp en trubbnos....som gammal trubbnosägare ser jag det som ett krav nu där snackar vi LJUV musik! Arbetskollegorna hörde mig någon km innan jag kom till jobbet \\K-man Quote
Tux Posted April 30, 2004 Author Posted April 30, 2004 Classe har hörsammat önskemålet, så det kommer att bli en trimmad trubbnos på träffen också. Nu väntar jag bara på mailledes anmälningar. Mvh Pontus Quote
Tux Posted May 14, 2004 Author Posted May 14, 2004 Lite uppdatering av läget, På måndag kommer det att gå ut ett informationsmail till de som är anmälda om plats, tid och annan värdefull information. Mvh Pontus Quote
Recommended Posts