Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kära hifivänner.

Det är nu ett drygt år sedan vi hade en riktig Carlssonsamling i Trollhättan senast och nu känner både jag och Stefan att det är dags igen.

Lördagen den 22:a maj samlas vi åter igen för att avnjuta Stig Carlssons skapelser och umgås.

De rent konkreta planerna på hur träffen skall hållas är ännu inte spikade utan kommer att justeras och finputsas beroende på hur många som kommer och hur mycket högtalare/elektronik som kommer med.

Jag och Stefan har även pratat om att denna träffen borde innefatta middag senare på kvällen.

Anmälningar och förfrågningar tas emot på pontus@hugo.net.

Anmäl gärna om du har någon spännande Carlssonhögtalare eller trevlig elektronik att ta med dig. Även middagsintresse anmäls i mailet.

Hoppas att just DU kommer till träffen!

Med vänliga Carlssonhälsningar Pontus och Stefan

(Tux & AVR7000)

Denna inbjudan finns postad som orginal på carlssonplanets forum.

Posted

Låter som Timbre skrev trevligt. Efter genomgången av OA-2212, så blir man ju lite nyfiken på hur Carlsson:s alster avnjuts i de "inre kretsarna" idag!

...22 maj...hmmm...

\\K-man

Posted

Låter ju underbart att vi får lite besök från den stora staden i söder.

Carlssonhögtalare har vi ganska gott om här uppe, däremot känns det lite tunnare när det gäller elektronik, kablar och tweaks.

Om någon av er som tänker komma har något roligt att ta med så är det hjärtligt välkommet.

Vi ses den 22:a.

Mvh Pontus

Posted

Kollade tråden på Carlssonplanet, och ser att en deltagare flaggar om att det kan dyka upp en trubbnos....som gammal trubbnosägare ser jag det som ett krav nu :D

där snackar vi LJUV musik! Arbetskollegorna hörde mig någon km innan jag kom till jobbet :D:D

\\K-man

Posted

Classe har hörsammat önskemålet, så det kommer att bli en trimmad trubbnos på träffen också.

Nu väntar jag bara på mailledes anmälningar. :app:

Mvh Pontus

• 2 weeks later...
Posted

Lite uppdatering av läget,

På måndag kommer det att gå ut ett informationsmail till de som är anmälda om plats, tid och annan värdefull information.

Mvh Pontus