patrikpolly Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 Gillar du kombinationen design och väljud? Provlyssna Charm, Charisma och Rebel2 hos HiEnd of Sweden. Pen Audio Mvh Patrik HiEnd of Sweden 08-650 72 50 0735 00 92 23 patrik.rosen@hiend.se Quote
robban Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Här finns en nyligen skriven recension av Charisma och Chara, http://www.onhifi.com/product.shtml mvh, robert Quote
Guest Jorma Posted May 6, 2004 Posted May 6, 2004 Jag hörde Charisma (dom små högtalarna) och Charm (subben) på Frankfurtmässan för 2 år sedan och ljudet som kom ur dom burkarna var inte riktigt det man förväntade sig med tanke på storleken. ¨ Dom här högtalarna är riktiga godbitar vad det gäller ljudet. Så missa inte att lyssna på dom. Detta är ljud i hög klass. Jag har efter Frankfurt 2002 träffat Sami och Tommi några gånger bla. på CES dit dom åkte utan att ha någon distributör klar. Dom är riktiga entusiaster och jag kommer att träffa Sami i New York om några veckor igen. Quote
K-man Posted May 7, 2004 Posted May 7, 2004 ...och när dyker de upp i gbg-området? Jag tycker det verkar vara mycket nya trevliga och "annorlunda" prylar som dyker upp i 08-området? \\K-man Quote
Recommended Posts