Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hejsan,

Måste kolla med er som har koll när hifimässorna är?

Det är så att jag vann 700kr i resebidrag (+200kr i inträde någonstans) på en kurs jag precis slutade.

Alltså tänkte jag passa på att fara ner på någon större mässa och kolla.

Vilken mässa skulle ni rekommendera att fara på om ni fick välja en??

Posted

Munchen, där finns allt du både drömt om och adrig trodde du skulle drömma om, och allt annat också. Europas svar på CES.

Annars Arkenmässan till hösten, Nordens största mässa och om Consulterna får ihop det som dom försöker kommer den att bli bättre än någonsin. Man jagar nu rum så att ALLA skall få möjlighet att ha ett rum om dom vill, stora som små, jag håller tummarna :mm:

Guest justaudiomagic
Posted

Om jag inte har fel för mig så i september... ?

Posted

Og vil du besøke nabolandet, skulle det ikke forundre meg om ikke det blir en messe i Horten og i Trondheim til høsten igjen også....

mvh

Posted

Hade kunna passa på fara till Trondheim om min moster hade bott kvar, tyvärr(?) så flyttade hon till sverige io sommras så jag tror det lutar åt att det blir Stockholm.

Posted

Ja mässor är ju alltid kul att gå på. Vi funderar speciellt på München i år. Den brukar vara i maj väl? Men vilket datum? Nån som vet. :) //Therese

Posted
Ja mässor är ju alltid kul att gå på. Vi funderar speciellt på München i år. Den brukar vara i maj väl? Men vilket datum? Nån som vet. :) //Therese

High End 2008 äger rum 24-27 april....