Gebex Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 Har du en hörlursförstärkare som du inte har så stor användning av? Eftersom vi snart skall få ett barn så måste jag hitta ett bra alternativ som inte stör de mina. Därför är jag på jakt efter en bra hörlursförstärkare. Gärna balanserad men inget krav. Den skall driva mina Sennheiser 650. Allt är av intresse. Quote
Tompa Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=24544 //-- Tompa -- Quote
Vox Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Eftersom vi snart skall få ett barn så måste jag hitta ett bra alternativ som inte stör de mina. Bättre att du vänjer barnet vid musik/ljud från början. Så har jag gjort och det har funkat bra. Ända nackdelen är att de ville ha musik på när de skulle sova. Quote
K-man Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Edit: Ser nu att det visst var en köpesannons...och ingen diskussiontråd....sorry OT. Håller med Vox...spela på bara! Om ni spelar hemma hela tiden nu, så är de ju vana redan från graviditeten! Skulle tro att det även ger en viss igenkänning, och trygghet från fostertiden...iom att det låter likadant på "utsidan" som under de första 9-månaderna. Jag har två, och båda sover som bäst när vi spelar på! ...och som han också skriver...de vill gärna ha musik på själva... \\K-man Quote
Recommended Posts