Guest Audio Concept Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 .. och kommer första officiella bilden från CES mässan 2008.. mvh, Audio Concept Quote
Engelholm Audio Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 .. och kommer första officiella bilden från CES mässan 2008.. mvh, Audio Concept Jag säger: "Ja tack!" Quote
Guest Audio Concept Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 EA, ok, då skickar vi en samt en faktura.... :-) mvh, Audio Concept Quote
Engelholm Audio Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 EA, ok, då skickar vi en samt en faktura.... :-) mvh, Audio Concept Nej tack! Men det kan vara mycket intressant att få provlyssna denna maskin. Jag återkommer. Quote
Guest Audio Concept Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 EA, :-) det är jag övertygat om att det blir. Vet att Boulder har lagt ner oerhört mycket energi på denna spelare. Vi får se efter mässan när de första maskinerna kan tänkas komma. mvh, Audio Concept Quote
Guest Peo Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Ser tuuuung ut! Hoppas få se och höra denna snarast! Quote
Recommended Posts