Jump to content

Recommended Posts

Posted

Instämmer med ovanstående talare.

En Riktigt god jul och ett Gott nytt år till alla forum medlemmar, (o alla andra med)

Låt bjällerklangen bli en HiFi upplevelse i juletid...

Soliga hälsningar från ett vinter sandigt Dubai

//Nikola

Guest justaudiomagic
Posted

God Jul önskar vi er från Just Audio Magic

Posted

God jul och gott nytt år önskas er alla!

Till "the crew": Keep up the good work! Euphonia Audioforum, min oas i en hifi-öken...

Mvh Erik N

Posted

Önskar alla på forumet en God Jul och Gott nytt år.

Ser jag tillbaka på 2007, så är min största behållning när jag upptäkte forumet och blev medlem vid halvårsskiftet. Har haft mycket nytta och glädje av all kunskap och engagemang som jag fått del av.

Ser verkligen fram emot hifi-året 2008!

Calm

Posted

God Jul

Har ikväll haft ljud-pyssel hemma med Krelle och en annan kompis ( nya dörrar öppnades :o;) )

Nu blir det ledigt från hifi några dagar och laddar istället med massor av musik.

mvh en gurka med snart ett lån till :D

Posted

...helt osannolikt nog är det redan dags för en julafton till! Helt sanslöst vad tiden går! Så...

GOD JUL allihopa!!!!

...och mina hifitomtar hälsar med!!!

tomte.jpg

\\K-man

Posted

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!! Nyss hemkommen från Gurkan. Vilken grej, nya häftiga upplevelser fick man uppleva!

Mvh Krelle

Posted

Trevligt med så många ønskningar om en trevlig och lång Jul och nyårshelg.

Æven undertecknad ønskar detta forums læsare en god helg. Troligtvis ligger det dolt diverse spænnande musik under granen, Glædjer mig till att sprætta upp dessa små paket.

Hælsningar

Bjørn Hestner

Driver Improved Audio

Posted

God jul fran ett soligt Thailand, 2007 var ett bra HiFi ar, hoppas 2008 blir battre.

Nu skall jag bestalla bord pa restaurang till julafton, finns tva svenska stallen, julskinka i varmen kanske aven sill o med lite tur nubbe..

Med vanliga julhalsningar

Kent_n

Posted
God Jul

Har ikväll haft ljud-pyssel hemma med Krelle och en annan kompis ( nya dörrar öppnades :o;) )

mvh en gurka med snart ett lån till :D

Vad är detta för spännande som pågår? Yrkeshemligheter?

Calm