Jump to content

Recommended Posts

Guest mikael
Posted

Trevlig anläggning Pihl! Den bör väl vara ganska musikalisk, känns det som. Högtalarna testades, såvitt jag kommer ihåg, i senaste numret av Hifi News och på pappret verkade de ha mycket fina data bla. hög känslighet (93 db) och synnerligen djup bas (-3db vid 40 Hz) för en högtalare av detta slag. Är det något du kan instämma i och hur skulle du vilja beskriva ljudet från dessa högtalare, alt. hela anläggningen som helhet.

Posted
pihl: Trevlig anläggning! var det inte du som hade en Philips 963SA?

Jo det var mig der havde en Phillips på prøve, den var også god, men den blev ikke i anlæget, når der næste gang skal skiftes på CD fronten, skal det være tungt :mm:;)

Posted
Trevlig anläggning Pihl! Den bör väl vara ganska musikalisk, känns det som. Högtalarna testades, såvitt jag kommer ihåg, i senaste numret av Hifi News och på pappret verkade de ha mycket fina data bla. hög känslighet (93 db) och synnerligen djup bas (-3db vid 40 Hz) för en högtalare av detta slag. Är det något du kan instämma i och hur skulle du vilja beskriva ljudet från dessa högtalare, alt. hela anläggningen som helhet.

Jeg er meget glad for mine Ref 3A, de er tæt på at være optimale til mit behov :app:

De er blevet købt på jeres side af sundet, hos Klubben.net, efter et kort lyt på Hifi-udstillingen i København, for et par år siden.

Tak til robban for fin service ved handlen, du er blevet anbefalet til andre herovre ;)

Lyden fra Ref 3A og anlæget er meget musikalsk og med god dynamik, jeg mangler ikke bas :o , der er et dejligt perspektiv :D