Jump to content

Recommended Posts

Posted

t-1000.jpg

Jag funderar på att sälja min tuner då jag använder den så sällan.. Det är trist att se den stå och samla damm bara!

Det är i särklass den bästa tuner jag har hört. Den är utrustad med en digital utgång vilket gör att man kan koppla den till en DAC. Ljudet jag får med denna konstellation är mycket svårt att skilja från CD, så bra är det! När man lyssnar på SR's konsertupptagningar via denna är det en gedigen audiofilupplevelse som slår det mesta jag hört på CD.

Självklart kan man även koppla den analogt, men den digitala utgången låter klart bäst i mitt system så jag tror den är att föredra.

Nypris i Sverige på denna är 39,000kr (var då iaf). Denna enhet är importerad från Hong Kong men är identisk med de som finns i Europa. Den är svår att få fram ny, när jag köpte den här var det över 4 månaders leveranstid från fabrik (därav egenimport), så vill du ha en NU så har du chans nu. ;)

Komplett med originalkartong m.m. i perfekt skick. Sparsamt använd, och den är ursprungligen köpt i Mars 2007.

Pris? Bud över 20,000kr mottages via PM!

Kan hämtas i Märsta/Stockholm eller postas var du vill.

Mer info och produktblad finns här: länk

Posted

Jag vill förtydliga en sak: jag säljer den inte under 20,000kr. Det vill säga om du vill ge mig ett bud som är lägre än 20,000kr så kan du bespara dig den tiden, ok? Tack.

• 2 months later...