Jump to content

Recommended Posts

Posted

Suveränt eliot, många tack :app: La in en beställning direkt, synd att dom inte accepterar kreditkort :( Får väl fixa betalningen till veckan...

Lite oroande bara sista meningen i bekräftelsen...

"Your order will get shipped as soon as as the amount is credited and when all items are available."

Posted

Det är antagligen den tyska generalagenten som har den inne och din beställning går nog till generalagentens lager. :)

Den finns även på denna tyska sajt: http://www.yatego.com/

//Eliot

PS: Jag "googlade" bara på: Red Garland Trio - Groovy 45rpm

Posted

Jag har inte köpt av den sajten och jag brukar köpa tyskproducerade återutgåvor (läs: Speakers Corner) på mina resor genom Tyskland - amerikanska återutgåvor har jag köpt tre gånger från Acoustic Sounds :cool:

Det finns en ebay-handlare från Tyskland, Black Pearls, där jag och Peo har köpt en del skivor ;)

Posted
Jag har inte köpt av den sajten och jag brukar köpa tyskproducerade återutgåvor (läs: Speakers Corner) på mina resor genom Tyskland - amerikanska återutgåvor har jag köpt tre gånger från Acoustic Sounds :cool:

Det finns en ebay-handlare från Tyskland, Black Pearls, där jag och Peo har köpt en del skivor ;)

Tackar för tipsen! :)

Haft ett långt uppehåll från vinyl...blev sugen att spela och just på vinyl spelar jag helst jazz nuförtiden...denna är helt i min smak :app:

AJAZ-9433.jpg

:cool:

Posted

Tyskarna verkar inte heller ha den :diss:

LP GARLAND, RED TRIO Groovy 180 gram, 45 rpm

is currently out of stock at our wholesale dealer and it will take approximately 3-4 weeks until they will be in stock again.