Guest gurkan Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Dom bästa högtalare jag någonsin ägt är till salu för tillfället. Jm-lab Utopia Be , självklart i helt perfekt skick. 159000kr eller högstbjudande. Hämtas på plats. Svar på Pm eller mail mvh en gurka snart i chock Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.