Mattias Posted April 14, 2004 Posted April 14, 2004 OJ, vilket monster Ser ut som Wadian står och skäms lite trots sin ringa storlek /Mattias Quote
RENE Posted April 14, 2004 Author Posted April 14, 2004 OJ, vilket monster Ser ut som Wadian står och skäms lite trots sin ringa storlek /Mattias ja den wadia er heller ikke helt lile . jeg har tænk mig at købe de store monoblokke fra MAC MC1201 , og ders MC200 . Da jeg gerne vil have et helt system fra MAC til S-Sound Quote
RENE Posted April 15, 2004 Author Posted April 15, 2004 Brutalt, vad ger den? Det er en MC602 , ja den er lidt tung 72kg . Men det er altid fedt at pakke sådan noget op , kan næsten ikke vente til jeg skal pakke MC1201 ud Quote
Jan Posted April 15, 2004 Posted April 15, 2004 Er det dem her du venter på Rene? 1200 Watt! ..... jeg har rigeligt i 15 Watt, så jeg forstår ikke helt hvad man skal bruge så meget til Men flot det er den - helt sikkert. Quote
Neodynium Posted April 15, 2004 Posted April 15, 2004 Det är som hästkrafter... destå mer destå bättre (goare)!! Tänk på att en bil med en V8 eller V12 låter faktiskt bättre än en liten 2a eller 4!! :clown: :cool: Quote
RENE Posted April 15, 2004 Author Posted April 15, 2004 Er det dem her du venter på Rene? 1200 Watt! ..... jeg har rigeligt i 15 Watt, så jeg forstår ikke helt hvad man skal bruge så meget til Men flot det er den - helt sikkert. Jeg vil bare have dem . jeg kan lett bruge de 600w jeg har nu sammen med Mahler og en meget stor stue Det sjove ved mange andre amps , tag du ML og Krell de er alt for lette at presse i bund , man kan lett høre når en krell eller ML bliver presset og det kan de let blive . De store MAC og ARC kan du køre fuld ud og du vil aldrig høre det , det er især vigtig ved klassisk musik synes jeg . Men det skal høres . Prøv at tag Ein Straussfest på Telarc nummer Champagne Polka og fyr helt op , den ML333 og ML334 jeg havde gik helt i knæ ja et under mine speaker overlevet det , med MC602 er der bare fyret op til dans selv på fuld load 600w konstant , men man skal også have en stue til det . Men forstærker som BAT kan det også , og jeg skal også have de VK150SE de skal prøves , men nu vil jeg have lidt MAC først da jeg synes de spiller godt især de store af dem . HIFI skal være sjovt og er det . Hov også C200 preamp Quote
Dan Brickman Posted April 15, 2004 Posted April 15, 2004 AAHHH Macintosh... Man blir nästan gråtfärdig. Jag skulle helt klart nöja mig med den integrerade i alla fall.....tror jag Vilket bygge !!!! Quote
RENE Posted April 16, 2004 Author Posted April 16, 2004 AAHHH Macintosh... Man blir nästan gråtfärdig. Jag skulle helt klart nöja mig med den integrerade i alla fall.....tror jag Vilket bygge !!!! MA6900 , ja den spiller godt . har en til at stå Quote
Guest johan Posted April 16, 2004 Posted April 16, 2004 Prøv at tag Ein Straussfest på Telarc nummer Champagne Polka og fyr helt op , den ML333 og ML334 jeg havde gik helt i knæ ja et under mine speaker overlevet det , med MC602 er der bare fyret op til dans selv på fuld load 600w konstant , men man skal også have en stue til det . Men jag vet vad du menar. En bekant har Magnepan Tympani Mk3 som är kopplade till ett stoooort Mac. När mätaren är på väg över till den högra sidan av skalan , då spelar det bra ! :cool: Ha det bäst J Quote
Recommended Posts