Timbre™ Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Euphonia Artikelforum har hängt med i en stillsam och lite undanskymd roll men fr.o.m. nu blir det ändring på det! En ny tid stundar och artikelspektrat kommer att breddas, fördjupas och framförallt att växa. Vi startar med ett stycke fransk gourmethifi och gör det till en god vana att surfa in på Euphonia Artikelarkiv med jämna mellanrum... Quote
Linné Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Sweet Jesus! Det finns inte många artiklar jag hellre vill läsa än den här (antar jag) Quote
Timbre™ Posted December 1, 2007 Author Posted December 1, 2007 Sweet Jesus! Det finns inte många artiklar jag hellre vill läsa än den här (antar jag) Det räcker inte med att antalet artiklar står på tillväxt utan antalet medarbetare har även mångdubblats... Mer om detta i en senare presentation och Lavardin IT-artikeln är på plats. Quote
Guest asimov66 Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 en mycket trevlig artikel det . Bra bilder med Quote
plundin™ Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Mycket snyggt upplagd artikel! Den får mej verkligen att vilja lyssna på Lavardinstärkare igen.. Det var minns ett par år sedan sist... /ptr Quote
Klingan Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Trevlig och intressant artikel. Men oj vad mycket kul artikelförfattaren har i sin anläggning. Quote
Absolute Audio Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Måste instämma! Enormt proffsigt, jag ser fram emot fler repotage Quote
K-man Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Blir kul att se vart detta bär! Härligt engagemang! \\K-man Quote
calle_jr Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Men oj vad mycket kul artikelförfattaren har i sin anläggning. Det är inte vad han har permanent, utan vad han använt för utvärdering vid olika lyssningstillfällen. Quote
ulfsan Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Tack Euphonia/Timbre, P..*host* jag menar Bordeaux och Calle_jr för denna fina nystart . Kul att denna artikel ÄNTLIGEN publicerades... Jag måste genast iväg och damma och putsa lite på min egen IT, nu när jag LÄST OM hur bra den är... Att den låter bra har jag ju vetat hela tiden.. / Ulf Quote
Recommended Posts