Haydn Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Hej! Vill bara dela med mig av lite bilder från ikväll. Anledningen är att IKEA-Tv-bänken på hjul har fått ge plats åt en "riktig" stereobänk! Tack vare en väl fungerande andrhandsmarknad kunde jag ikväll bli ny ägare åt detta fina rack. En annan, som inte gillar att vänta, såg en annons vid lunch idag och efter jobbet var uppgraderingen ett faktum! Kvällen blev ju inte direkt sämre av att CDON hade haft vänligheten att leverera två fantastiska plattor (Jarrett: Live in Montreux och Manu Katche´: Playground) Ibland har man lite tur... Tack Roger för en fin affär! Med vänliga hälsningar, Wilhelm Quote
calm Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Hej! Vill bara dela med mig av lite bilder från ikväll. Anledningen är att IKEA-Tv-bänken på hjul har fått ge plats åt en "riktig" stereobänk! Tack vare en väl fungerande andrhandsmarknad kunde jag ikväll bli ny ägare åt detta fina rack. En annan, som inte gillar att vänta, såg en annons vid lunch idag och efter jobbet var uppgraderingen ett faktum! Kvällen blev ju inte direkt sämre av att CDON hade haft vänligheten att leverera två fantastiska plattor (Jarrett: Live in Montreux och Manu Katche´: Playground) Ibland har man lite tur... Tack Roger för en fin affär! Grattis! Ser mycket prydligt och snyggt ut! Tillhör dem som tycker att utseendet spelar roll för totalupplevelsen. Av skivvalen att döma fick du en helkväll! Hur tycker du att racken förändrade ljudet? Calm Quote
Haydn Posted November 27, 2007 Author Posted November 27, 2007 Tack! Jag håller med dig Calm. Det går inte att koncentrera sig på musiken om det är stökigt i rummet, trots att jag ibland blundar då jag diggar... Ang.ljudet så spisade jag bara de två nya plattorna, som jag aldrig hört innan, så jag kan ännu inte uttala mig om eventuella förbättringar med ljudet. Dock lät de två plattorna jag lyssnade på ohyggligt bra! Återkommer med fler intryck. Mvh, Wilhelm Quote
Matrixen Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Vad heter den?? Jag hittar ingenstans vad det är för fabrikat och modell på bänken. Jag gissar att det inte är ett hemmabygge då du nämner andrahandsmarknad. Ser trevligt och stabilt ut. Quote
Haydn Posted November 27, 2007 Author Posted November 27, 2007 Vad heter den?? Jag hittar ingenstans vad det är för fabrikat och modell på bänken. Jag gissar att det inte är ett hemmabygge då du nämner andrahandsmarknad. Ser trevligt och stabilt ut. Soundstyle XS-105 heter stället. Det har med sin tyngd och sina vassa spikes grävt ner sig djupt i heltäckningsmattan.... Mvh, Wilhelm Quote
Recommended Posts