kenneth Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Nu tar jag in THIEL till Sverige. THIEL kanske inte behöver någon närmare presentation men gå gärna in på deras hemsida THIEL Audio Jag återkommer lite längre fram med info om var och när vi kommer att ha våra första demo's. Modellerna CS1.6 och 2.4 blir de första som landar på svensk mark i mitten av december. Kenneth Englund Audio www.peak-consult.dk www.puristaudiodesign.com www.thielaudio.com www.vitusaudio.com Quote
Guest justaudiomagic Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Nu tar jag in THIEL till Sverige. THIEL kanske inte behöver någon närmare presentation men gå gärna in på deras hemsida THIEL Audio Jag återkommer lite längre fram med info om var och när vi kommer att ha våra första demo's. Modellerna CS1.6 och 2.4 blir de första som landar på svensk mark i mitten av december. Kenneth Englund Audio www.peak-consult.dk www.puristaudiodesign.com www.thielaudio.com www.vitusaudio.com Är du enbart ÅF eller även distributör? Quote
RC Ljud&Bild Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Vad kul! Hoppas du kommer upp hit till Umeå snart och ger oss en demo. MVH Magnus Quote
Hasse Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Den nya länge efterlängtade 3.7 verkar bli en succé Quote
kenneth Posted November 13, 2007 Author Posted November 13, 2007 Vad kul! Hoppas du kommer upp hit till Umeå snart och ger oss en demo. MVH Magnus Ligger i planerna Magnus, /Kenneth Quote
kenneth Posted November 13, 2007 Author Posted November 13, 2007 Är du enbart ÅF eller även distributör? Enbart distributör, ej ÅF. /Kenneth Quote
kenneth Posted November 13, 2007 Author Posted November 13, 2007 Den nya länge efterlängtade 3.7 verkar bli en succé Skälet till att CS3,7 inte finns med i första sändningen är att de är restnoterade. Jag får vänta 8 veckor till....å andra sidan, är de nu så bra som det sägs så spelar det inte så stor roll.... /Kenneth Quote
Guest justaudiomagic Posted November 13, 2007 Posted November 13, 2007 Väldigt snygga högtalare de där-.... Quote
Recommended Posts