Guest justaudiomagic Posted November 9, 2007 Posted November 9, 2007 Stockfisch, Mobile Fidelity och Turtle Records hela sortiment går nu att beställa genom oss Stockfisch Turtle Records Mobile Fidelity Quote
Guest asimov66 Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 wow jag köpte 2 MoFi lp skivor idag känns bra att veta att man kan få tag i flera på kort avstånd om man behöver. Quote
Guest justaudiomagic Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 wow jag köpte 2 MoFi lp skivor idag känns bra att veta att man kan få tag i flera på kort avstånd om man behöver. Vilka skivor köpte du? Är det kanske några skivor du är nyfiken på så tar vi gärna hem dessa så du får lyssna på de Quote
Guest asimov66 Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Jag shoppade upp hifibudgetenn för ett tag framöver så jag får vänta en liten stund. Jag har inte hunnit lyssna på dessa ännu . De jag köpte var: Patricia Barber "Modern cool" Allison Krauss + Union station "Live" Sen köpte jag en av Regas sortiment Christine Collister "Love" (den tillhör inga av de du säljer men fasen vad bra den låter inspelad på ett speciellt sätt.) Jag kollade på din hemsida men det var ingen länk på MoFi skivorna men det kansek kommer? Mest för att kolla runt lite, dock så skriver du att ni kan ta in vad man behöver så det låter bra. Det låter klart lockande. Quote
Guest justaudiomagic Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Jag shoppade upp hifibudgetenn för ett tag framöver så jag får vänta en liten stund. Jag har inte hunnit lyssna på dessa ännu . De jag köpte var: Patricia Barber "Modern cool" Allison Krauss + Union station "Live" Sen köpte jag en av Regas sortiment Christine Collister "Love" (den tillhör inga av de du säljer men fasen vad bra den låter inspelad på ett speciellt sätt.) Jag kollade på din hemsida men det var ingen länk på MoFi skivorna men det kansek kommer? Mest för att kolla runt lite, dock så skriver du att ni kan ta in vad man behöver så det låter bra. Det låter klart lockande. Hej Det kommer, har precis lagt in dom (Stockfisch, Turtle och MoFi) så det tar lite tid... Som du ser har jag börjat lägga in Stockfisch men tyvärr än så länge är det bara möjligt att se "länkarna" från första sidan Quote
Guest justaudiomagic Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Nu är Stockfisch och MoFi skivorna inlagda på hemsidan. Håller på att lägga in Turtle-records Quote
Recommended Posts