Jump to content

Recommended Posts

Posted

B0001HAHXW.01.LZZZZZZZ.jpg

Sprang på denna idag. Hoppla! Länge sen man hörde nåt från karln ;) Senaste i min hylla är Pilgrim, men han har släppt lite skivor där emellan. Provlyssnade skivan en smula, och måste erkänna jag gillade det jag hörde, härlig blues i kända melodier men det blev inget köp idag. Någon som lyssnat och skaffat denna platta? Isåfall skriv gärna några rader om intryck.

/Mattias :)

Posted

Jo jag har precis skaffat den.Men är väl inte så där väldigt impad,och det trots att

EC har med sig sina gamla polare i form av Nathan East,Steve Gadd,Billy Preston,

Jim Keltner och Andy Fairweather Low.

Visst är det blues men jag tycker jag har hört bättre från EC,och så var det där eländet som kallas Copyprotect som ju tyvärr förstör många inspelningar

Posted

Jag har köpt den och tycker att musiken är kanonbra men att ljudkvalitén lämnar en hel del att önska.

Jag misstänker kopieringsskyddet, (som, som vanligt inte stoppar kopiering), är orsak till detta.

Följdaktligen tog jag kontakt med reklamationsavdelningen på Warner Music, och fick svaret att dom inte har några cd utan kopieringsskydd att byta mot.

Så jag kommer att lämna tillbaka den till affären, och köpa Vinylutgåvan på Classic Records istället. :(