Balance Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 Demodagar med öppet hus på Balance! Den 9/11 - 10/11 har vi demodagar med öppet hus på Balance. Bosse från Digitalbild kommer att spela på Cyrus - Chord - Rega och KEF På fredagen kör vi så länge vi orkar! På lördagen öppet till 14.00 Bosse låter meddela följande uppställning: -Vi kommer att premiärspela KEF’s nya XQ40 som förhoppningsvis kommer att finnas tillgängliga i butikerna ”redan” under december. -Elektroniken är naturligtvis Cyrus (CD-transport, Försteg med inbyggd D/A, extra nätdelar till dessa samt 2 st Mono-block). -Jag tar med mig min egen Rega P9 som har Rega’s egen MC-pickup, Apheta, monterad så givetvis kommer vi även att spela LP. -Alla kablar är, inte helt överraskande, från The Chord Company (Power Chord strömkabel, Indigo signalkabel och Signature högtalarkabel). -Dessutom kommer vi att spela flera mindre system från samma tillverkare. Som vanligt bjuds det på något tilltugg! Välkommen in på en stund örongodis! /Bosse (Digitalbild) & Ingemar (Balance) Quote
Recommended Posts