Jump to content

Recommended Posts

Posted

Då var det dags igen för forumets sämsta fotograf att presentera ett litet nyförvärv.

Jag kan säga som så att det handlar om en tidigare Golden Ear Award vinnare och märket bör

vara ganska självklart också :)

Skylt1.jpg

Posted

Du vet att det var 2 ½ timme sen du postade första bilden va? (Här får du gissa själv vad jag menar ;) )

Fast jag vet visserligen redan vad det är :D

Posted

Tror nog att du hade fått dig en match angående "forumets sämsta fotograg" ! Vad det gäller valet av märke så var det inte årets största överraskning! :) fler bilder?

Posted
I så fall gissar jag på en Krell Kps 25 sc!

För en sådan skulle passa finfint hemma hos mig :) !

Det hade den förvisso gjort, men om du kollar i Ekmans uppgradering "del 1", så haltar logiken med en 25a lite :shy:

Posted
Syftar du på bildkvaliten eller mängden bilder? ;)

Ehm hehe båda två verkar det som, jag har varit lite upptagen idag men bilder kommer imorgon jag lovar :)

Posted

Nej jag har faktiskt inte lyssnat på det ordentligt hemma ännu, fattas en CASTkabel men jag tror det kommer bli ganska bra.

Jag slänger in resten av bilderna också, det är inget att hålla på :)

Baksidan:

Fyra.jpg

Fem.jpg

Posted

:mm: rejält bygge dedära! Låter nog inte helt fel sen när du skaffat cast ;)

Sjukt mycket komponenter i den. De kanske du kan mäta upp med Fluken som ligger där medan du väntar på kabeln?

Posted

Läckert! Nu börjar det likna mitt drömsystem på 90-talet som jag gick och drägglade efter ett bra tag.. Nu fattas bara ett eller två FPB-block också så blir det kanon! :)

Vad har du för högtalare till det här förresten?

Posted

Börjar likna mitt drömsystem också :D det ska bli riktigt kul att köra Krell rakt igenom snart ett par FPBblock eller stereosteg är nästa uppgradering sen.

Jag hade tänkt ta högtalarna först egentligen men nu blev det på andra hållet istället och nuvarande högtalarna ett par Audio physic tempo3i är väl klasser

sämre än både försteget och cdn just nu men det får väl bli ett par wilson snart också så det blir ordning här hemma.

Posted
Jag hade tänkt ta högtalarna först egentligen men nu blev det på andra hållet istället och nuvarande högtalarna ett par Audio physic tempo3i är väl klasser

sämre än både försteget och cdn just nu men det får väl bli ett par wilson snart också så det blir ordning här hemma.

Glömmer aldrig Arkensuccén med Watt/Puppy 6 och dom måste väl numera gå att få tag på till hyfsade priser... :?:

Posted

Ja watt/puppy är lite av en drömhögtalare för mig och just modell6 får man ge en 80-90tusen för i nuläget och kanske 110 för 7an

så dom ligger ganska högt fortfarande.

Posted

Räcker det inte med ett par Sophia då ?

Eller finns det för få på beg marknaden kanske ?

Snygga bitar i racket förresten.

Man borde kanske börja jogga ifatt :)