Ekman Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Då var det dags igen för forumets sämsta fotograf att presentera ett litet nyförvärv. Jag kan säga som så att det handlar om en tidigare Golden Ear Award vinnare och märket bör vara ganska självklart också Quote
Matrixen Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Med detta motiv kan vi ha överseende med bildkvalitén Jag vet vad det är för någe :cool: Quote
bogren Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Du vet att det var 2 ½ timme sen du postade första bilden va? (Här får du gissa själv vad jag menar ) Fast jag vet visserligen redan vad det är Quote
Timbre™ Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Jag kan säga som så att det handlar om en tidigare Golden Ear Award vinnare och märket bör vara ganska självklart också Skönt med stabila hifipositioner... Quote
K-man Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Sedär ja! Det händer saker i det Ekmanska hemmet! Gött å se! \\K-man Quote
arcam Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Nu blir man nyfiken på vad detta kan vara. Quote
iroise Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Tror nog att du hade fått dig en match angående "forumets sämsta fotograg" ! Vad det gäller valet av märke så var det inte årets största överraskning! fler bilder? Quote
Stereotypen Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Jag är redan avundsjuk fastän jag inte vet vad det är ! Quote
Matrixen Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Jag är redan avundsjuk fastän jag inte vet vad det är ! Grejen hade nog passat finfint hemma hos dig, Pål! Quote
Stereotypen Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Grejen hade nog passat finfint hemma hos dig, Pål! I så fall gissar jag på en Krell Kps 25 sc! För en sådan skulle passa finfint hemma hos mig ! Quote
Matrixen Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 I så fall gissar jag på en Krell Kps 25 sc! För en sådan skulle passa finfint hemma hos mig ! Det hade den förvisso gjort, men om du kollar i Ekmans uppgradering "del 1", så haltar logiken med en 25a lite Quote
Stereotypen Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Det hade den förvisso gjort, men om du kollar i Ekmans uppgradering "del 1", så haltar logiken med en 25a lite Jag missade visst lite i min research där ! Quote
Engelholm Audio Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Då var det dags igen för forumets sämsta fotograf att presentera ett litet nyförvärv. Syftar du på bildkvaliten eller mängden bilder? Quote
Ekman Posted November 2, 2007 Author Posted November 2, 2007 Syftar du på bildkvaliten eller mängden bilder? Ehm hehe båda två verkar det som, jag har varit lite upptagen idag men bilder kommer imorgon jag lovar Quote
Ekman Posted November 3, 2007 Author Posted November 3, 2007 Ja då var det dags för lite fler bilder här, vi börjar så sakta med de absolut suddigaste Quote
Ekman Posted November 3, 2007 Author Posted November 3, 2007 och om man backar lite så ser det ut såhär Quote
Ekman Posted November 3, 2007 Author Posted November 3, 2007 Nej jag har faktiskt inte lyssnat på det ordentligt hemma ännu, fattas en CASTkabel men jag tror det kommer bli ganska bra. Jag slänger in resten av bilderna också, det är inget att hålla på Baksidan: Quote
Ekman Posted November 3, 2007 Author Posted November 3, 2007 Här får även den numera så berömda saltburken va med på dett hörn. Quote
Ekman Posted November 3, 2007 Author Posted November 3, 2007 Va bara tvungen att ta ett på insidan med :cool: Quote
bogren Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 rejält bygge dedära! Låter nog inte helt fel sen när du skaffat cast Sjukt mycket komponenter i den. De kanske du kan mäta upp med Fluken som ligger där medan du väntar på kabeln? Quote
Guest Peo Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Läckert! Nu börjar det likna mitt drömsystem på 90-talet som jag gick och drägglade efter ett bra tag.. Nu fattas bara ett eller två FPB-block också så blir det kanon! Vad har du för högtalare till det här förresten? Quote
fredrik Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Ett par Wilson på det där så är du väl snart hemma....? Quote
Ekman Posted November 4, 2007 Author Posted November 4, 2007 Börjar likna mitt drömsystem också det ska bli riktigt kul att köra Krell rakt igenom snart ett par FPBblock eller stereosteg är nästa uppgradering sen. Jag hade tänkt ta högtalarna först egentligen men nu blev det på andra hållet istället och nuvarande högtalarna ett par Audio physic tempo3i är väl klasser sämre än både försteget och cdn just nu men det får väl bli ett par wilson snart också så det blir ordning här hemma. Quote
Timbre™ Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Jag hade tänkt ta högtalarna först egentligen men nu blev det på andra hållet istället och nuvarande högtalarna ett par Audio physic tempo3i är väl klasser sämre än både försteget och cdn just nu men det får väl bli ett par wilson snart också så det blir ordning här hemma. Glömmer aldrig Arkensuccén med Watt/Puppy 6 och dom måste väl numera gå att få tag på till hyfsade priser... Quote
Ekman Posted November 4, 2007 Author Posted November 4, 2007 Ja watt/puppy är lite av en drömhögtalare för mig och just modell6 får man ge en 80-90tusen för i nuläget och kanske 110 för 7an så dom ligger ganska högt fortfarande. Quote
P-pan Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Räcker det inte med ett par Sophia då ? Eller finns det för få på beg marknaden kanske ? Snygga bitar i racket förresten. Man borde kanske börja jogga ifatt Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.