HoJ Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Tenkte å legge inn noen bilder av mitt lydrom.. Magnepan MG 12 og Talk Electronics Flere bilder kommer! Quote
K-man Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Där ser du ut att kunna njuta många timmar musik!! Som någon sa i en annan tråd...den elektroniken var ingen vanlig syn!? Talk Electronics...vad är det för modeller? \\K-man Quote
Timbre™ Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Som någon sa i en annan tråd...den elektroniken var ingen vanlig syn!? Talk Electronics...vad är det för modeller? Ja, varje dag bjuder på något nytt. Talk Electronics hade jag aldrig hört talas om. Brittisk hifi på hemsidan Talk Electronics. Quote
HoJ Posted November 2, 2007 Author Posted November 2, 2007 Anlegget består av. Talk Electronics Cd-spiller : Thunder 3 Forforsterker : Hurricane 3.1 Effektforsterker : Tornado 3.1 Magnepan MG12 XTZ 99 W12 Lyden på Talk-settet låter meget bra, forsterkeren leverer 280w i 4ohm, noe som holder for meg - og mitt volum. Quote
HoJ Posted November 4, 2007 Author Posted November 4, 2007 Takker for god ord dere! Synes selv at lyden er meget bra, passer jeg perfekt, da jeg for det meste hører på Jazz og klassisk osv. Hvis jeg skal høre på noe "hardt" så blir det ikke hardere en U2 osv.. Merker jo at Maggiene er mer tungdrevene en mine gammle, men til meg og mitt volum-bruk så gjør det ingen ting.. Quote
HoJ Posted October 6, 2008 Author Posted October 6, 2008 Har forrandret litt i rommet, spiller nå på tvers - FY så mye bedre det ble! Mye mer fylde osv. ikke så sensetiv på kabelbytte og lignende noe jeg synes er bare positivt! Quote
Recommended Posts