Ljudupplevelser Posted October 31, 2007 Posted October 31, 2007 Vi har äntligen fått in Monitor Audios Platinum serie i butiken för demo. Platinum är Monitor Audios referens-serie och måste höras om man letar högtalare i prisklasen. Vi har både golvhögttalaren PL 300 och stativhögtalaren PL 100 i butiken. Ring, maila eller titta in i butiken för att boka tid för en demo. Quote
Ljudupplevelser Posted November 1, 2007 Author Posted November 1, 2007 69990:- för PL 300 och 31990:- för PL 100 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.