RODA Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Hei Siden dette forumet har så god stemning og fine billedtråder, så tenkte jeg å bidra litt mer. En liten tråd om høyttalerne jeg benytter for å evaluere komponenter i den prisklassen jeg beveger meg. Det sies at "danes don't lie" Disse danskene mener også at biwiring ikke er noe for dem Quote
RODA Posted October 24, 2007 Author Posted October 24, 2007 Skrå avskjæringer på frontbaffel og kasser som skråner inn mot bakplaten gjør sitt også Med Focus på lyden Quote
Kent_n Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Mkt fin högtalare, är själv ett Dynaudio fan av stora mått. Snygga oxå.. Quote
RODA Posted October 24, 2007 Author Posted October 24, 2007 Et bilde av begge høyttalerne bakfra. 1 ordens filtre, 4 Ohms impedans og bassrefleks. I farger In-house production av høyttalerelementer har sine fordeler, ikke bare lydmessig men også når det gjelder finish Quote
Matrixen Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Vacker fanér o inspierande bilder. Har inte hört focusserien, men både enklare och "värre" dynaudios. Kan tänka mig att dessa är trevliga också. Quote
RODA Posted October 24, 2007 Author Posted October 24, 2007 Takk Matrixen og Kent_n Det fine med disse Focus fra Dynaudio er at de fungerer godt selv med billigere elektronikk. Men de belønner også oppgraderinger på elektronikken. Selv om det er en stativhøyttaler, så er det imponerende hvilken kvalitet og mengde bass som finnes i dem. Lyden er i mine ører nokså nøytral, og med et anstrøk av naturlig varme i nedre mellomtone. Et valg jeg er fornøyd med, og sikker på, samt anbefaler sterkt å lytte til om du ønsker høyttalere i prisklassen. Vellydende søyle Rosewood er lekker finish på høytalere! :cool: Så var min lille tråd over. Kommer tilbake med mer ved anledning. Quote
Timbre™ Posted October 24, 2007 Posted October 24, 2007 Kul med bildtrådar och det känns som att Focus påminner om den klassiska Contourserien som var mycket populär på nittiotalet. Quote
Recommended Posts