Jump to content

Gradient Revolution

Hultan47

Recommended Posts

Hej

Är det någon av er som har någon "input" på den högtalaren? Vem säljer den, har ni hört den. Själv hörde jag den i Norge/Horten och tyckte den hade en trevlig ljudbild, en stor scen liksom ;) . Sedan är det svårt att utvärdera något utan att få lyssna i lugnare miljö hemma eller liknande.

Har tittat på hemsidan i Finland och läst att en Stockholmsfirma är importör. Kunde inte finna den på deras hemsida. :(

Någon som vet någon butik där den finns för demo?

MVH

Stefan

Firma Ljudinspelning är alias för Jan-Eric Persson alias Mr Opus 3.. www.opus3records.com, tyvärr har han ingen info på den sajten om den audio han importerar.

Men använd infon från Gradients sajt och ta kontakt med J-EP så får du säkert all info du behöver!

Tel: 08 5801 8686

Fax: 08 5801 7420

Email: info@opus3records.com

/ptr

Firma Ljudinspelning är alias för Jan-Eric Persson alias Mr Opus 3.. www.opus3records.com, tyvärr har han ingen info på den sajten om den audio han importerar.

Men använd infon från Gradients sajt och ta kontakt med J-EP så får du säkert all info du behöver!

Tel: 08 5801 8686

Fax: 08 5801 7420

Email: info@opus3records.com

/ptr

Tackar, det var den sidan jag tittat på. Jag ringer honom!

Stefan