Matrixen Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Lägger in en av Timbres utmärkta bilder på de lika utmärkta pinsen... Quote
calm Posted May 22, 2008 Author Posted May 22, 2008 Dessa pins bäres numera på kavajslaget med stolthet och högburet huvud, men med passande ödmjukhet inför ansvaret att fortsätta att utveckla välljudet. Calm Quote
EuphoniC Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Ser där! Känns den inte lite väl anonym? Jag menar, de är ju ingen som förknippar denna med Euphonia-Audioforum utan att först veta att det faktiskt är samma E som i loggan. Quote
Matrixen Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Ser där! Känns den inte lite väl anonym? Jag menar, de är ju ingen som förknippar denna med Euphonia-Audioforum utan att först veta att det faktiskt är samma E som i loggan. Det är väl en del av syftet. Inte frågan om reklam eller skryt, utan en igenkänning när vi möts IRL-hifivärlden. Quote
Schill Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Tycker personligen att denna pin är snygg och elegant. Och så bär man den ju med stolthet och högburet huvud som Calm så bra uttryckte det. //Schill Quote
Kent_n Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Går med denna lilla röda Pin, ser hur folk tittar lite i smyg..låt dom undra...Spännande Quote
Kent_n Posted May 23, 2008 Posted May 23, 2008 Reklamföretaget som gjort pin skrev till mig följande. Hej kent, Vill bara kolla av att ni är nöjda med er nya pin ?? Med vänliga hälsningar/ brgrds ---------- ------------- ---- Kul att dom är intresserade även efter fakturan är betald..känns ganska bra.. Quote
Kent_n Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 Skall bli kul på Euphonia mötet i anslutning till Arken mässan se hur många röda små pin vi kommer se.. Quote
Recommended Posts